یک‌شنبه 17 تیر 1403

گزارش tycsports از کمپ تیم ملی آرژانتین / وضعیت مسی مشخص شد: لئو بازی می‌کند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
گزارش tycsports از کمپ تیم ملی آرژانتین / وضعیت مسی مشخص شد: لئو بازی می‌کند

در آرژانتین tycsports به نقل از منابع خود گفت لیونل مسی قطعا مقابل اکوادور فیکس خواهد بود ولی مشخص نیست چند دقیقه بازی می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه لیونل اسکالونی در نشست خبری پیش از بازی آرژانتین مقابل اکوادور درباره بازی کردن لیونل مسی با ابهام حرف زد و گفت هنوز مشخص نیست که آیا کاپیتان آلبی‌سلسته به میدان خواهد رفت یا نه tycsports به نقل از منابع خود در کمپ تیم ملی خبر از فیکس بودن مسی داد.

بر اساس این گزارش لیونل اسکالونی تصمیم قطعی خود درباره ترکیب آرژانتین را گرفته و آن را به بازیکنان اعلام کرده است. مسی قطعا فیکس بازی می‌کند اما دی‌ماریا فیکس نخواهد بود. اسکالونی در گفتگو با لئو مسی به او گفته زمان حضورش در میدان به خود او بستگی دارد و مسی هر زمان که احساس کند نیاز به بیرون رفتن دارد می‌تواند درخواست تعویض بدهد.

مسی در بازی مقابل شیلی با ناراحتی عضلانی در پای راستش مواجه شد و با اینکه تا پایان مسابقه در زمین حضور داشت اما در بازی بعدی روی نیمکت نشست.

در این گزارش اعلام شد که اسکالونی مقابل اکوادور به جای سیستم معمول 4-4-2 آرژانتین از سیستم متفاوتی استفاده می‌کند. ابتدا تصمیم اسکالونی این بود که دی‌ماریا از ابتدا به میدان برود ولی بعد از تمرین امروز به او اعلام شد که باید بازی را از روی نیمکت آغاز کند. یک ستاره دیگر که فیکس بودنش مقابل اکوادور قطعی است انزو فرناندز است. اما انزو در مرکز خط میانی قرار نگرفته بلکه الکسیس مک‌آلیستر در این پست بازی می‌کند. انزو فرناندز در سمت چپ خط میانی بازی خواهد کرد و رودریگو دی‌پل در سمت راست می‌ایستد.

گزارش tycsports از کمپ تیم ملی آرژانتین / وضعیت مسی مشخص شد: لئو بازی می‌کند 2
گزارش tycsports از کمپ تیم ملی آرژانتین / وضعیت مسی مشخص شد: لئو بازی می‌کند 3