یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

گزارش ال‌موندو / متن شکایت رسمی رئال مادرید از بارسلونا

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
گزارش ال‌موندو / متن شکایت رسمی رئال مادرید از بارسلونا

نشریه ال‌موندو، متن شکایت رئال مادرید از باشگاه بارسلونا در پرونده نگریرا را منتشر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، نزدیک به یک ماه پیش باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که از بارسلونا به خاطر رسوایی داوری که به پرونده نگریرا مشهور شده، شکایت خواهد کرد. رئال این کار را بدون مشارکت دیگر باشگاه‌های لالیگا و جداگانه انجام داد.

رئال مادرید برای اظهارنظر درباره این پرونده جنجالی منتظر بود تا دادستانی شهر بارسلون به صورت رسمی وارد پرونده شود. وقتی دادستانی اعلام کرد که علیه بارسلونا به دادگاه خواهد رفت، مدیران رئال برای بررسی نحوه برخوردشان با این پرونده جلسه تشکیل دادند و تصمیم نهایی بر این شد که علیه بارسا شکایت کنند. حال نشریه ال‌موندو به متن شکایت رئال مادرید دسترسی پیدا کرده و آن را منتشر کرد.

در این متن کوتاه آمده است: «قانون کیفری باید از پاکی مسابقات ورزشی و منافع باشگاه ها به منظور حفظ یکپارچگی رقابت ها محافظت کند؛ منافعی که در آن ارزش های اخلاقی در کنار هم قرار می گیرند و به نوبه خود دارای پیامدهای اقتصادی برای رئال مادرید است. باشگاه رئال مادرید همانطور که مشخص است، در لیگ فوتبال داخلی اسپانیا شرکت می کند و انتظار دارد تا اقدامات لازم در مورد این پرونده صورت بگیرد. پرونده‌ای که در آن باشگاه بارسلونا، یکی از رقبای اصلی رئال مادرید، به دخالت در تصمیم‌گیری‌های داوران و به این ترتیب در نتایج مسابقات متهم شده است.»

گزارش ال‌موندو / متن شکایت رسمی رئال مادرید از بارسلونا 2
گزارش ال‌موندو / متن شکایت رسمی رئال مادرید از بارسلونا 3