دوشنبه 30 مهر 1403

گزارش موندو دپورتیوو درباره رومئو و پنیا / دروغ می‌گویند، این دو ستاره از بارسا نمی‌روند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
گزارش موندو دپورتیوو درباره رومئو و پنیا / دروغ می‌گویند، این دو ستاره از بارسا نمی‌روند

موندو دپورتیوو می‌گوید اوریول رومئو و ایناکی پنیا بر خلاف شایعات خواهان جدایی از بارسا نیستند.

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا به دلیل جمله‌ای که در مصاحبه مفصل دیروزش به زبان آورد در کاتالونیا جنجال به پا کرده است. رئیس بارسلونا گفت یک بازیکن از باشگاه خواهان جدایی شده هر چند به نام این بازیکن اشاره نکرد.

این صحبت لاپورتا باعث شده امروز گمانه‌زنی‌های زیادی درباره اینکه کدام بازیکن خواهان جدایی شده است انجام بشود. بیشتر شایعات امروز حول دو اسم می‌گشت: اوریول رومئو و ایناکی پنیا.

اما روزنامه موندو دپورتیوو در گزارشی به نقل از منابع خود در باشگاه بارسلونا گفت این شایعات را تکذیب می‌کند. موندو می‌گوید نه اوریول رومئو و نه ایناکی پنیا به باشگاه چیزی درباره جدایی اعلام نکرده‌اند.

تا پیش از اخراج ژاوی به نظر می‌رسید اوریول رومئو در بارسا جایگاهی نخواهد داشت و اگر ژاوی به کار ادامه می‌داد او به احتمال زیاد خواهان جدایی می‌شد. اما حالا که هانسی فلیک روی نیمکت بارسا نشسته رومئو منتظر است تا نظر سرمربی آلمانی را درباره خودش جویا شود. این در حالی است که خیرونا به شدت علاقه دارد او را برگرداند، ولی رومئو ترجیح می‌دهد در بارسا بماند، البته به شرطی که مطمئن شود فلیک مثل ژاوی نمی‌خواهد او را نیمکت‌نشین صرف کند.

موندو می گویند ایناکی پنیا هم خواهان جدایی از بارسا نشده است. مدیر برنامه‌های او در ماه مه با دکو دیدار کرد و مدیر ورزشی باشگاه در این دیدار گفت که بارسلونا از عملکرد پنیا کاملا راضی است. دکو گفته بود که بارسا جانشینی مطمئن برای تراشتگن می‌خواهد و پنیا باید صبور باشد. او با بارسلونا تا 2026 قرارداد دارد و در آخرین تمدید با باشگاه بند آزادسازی 400 میلیون یورویی به قرارداد او اضافه شده است.

گزارش موندو دپورتیوو درباره رومئو و پنیا / دروغ می‌گویند، این دو ستاره از بارسا نمی‌روند 2
گزارش موندو دپورتیوو درباره رومئو و پنیا / دروغ می‌گویند، این دو ستاره از بارسا نمی‌روند 3