یک‌شنبه 27 خرداد 1403

گزینه هدایت ایران سرمربی وستهام شد

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
گزینه هدایت ایران سرمربی وستهام شد

لوپتگی از اول جولای به عنوان جانشین دیوید مویس به وستهام یونایتد خواهد آمد.

به گزارش مشرق، وستهام یونایتد انتصاب جولن لوپتگی به عنوان سرمربی جدید باشگاه را تایید کرد. این مربی اسپانیایی جایگزین دیوید مویس شد که با چکش‌ها در فصل 2022-2023 قهرمان لیگ کنفرانس شده بود. لوپتگی از اول جولای به طور رسمی به وستهام خواهد پیوست.

سرمربی سابق رئال مادرید و اسپانیا پس از انتصاب خود اظهار داشت: «قبل از هر چیز بسیار خوشحالم که می‌توانم بخشی از آینده این باشگاه بزرگ باشم. ما تلاش خواهیم کرد که تاثیر خود را بر باشگاه بگذاریم. من جایی هستم که می‌خواهم باشم. اینجا هستم زیرا می‌خواهم اینجا باشم و روزی که قرارداد را امضا کردیم برای ما روز فوق‌العاده‌ای بود.»

وستهام فصل آینده برای اولین بار در چهار سال گذشته میزبان فوتبال اروپا نخواهد بود اما این موضوع باعث تغییر تصمیم لوپتگی نشد و این سرمربی اسپانیایی مشتاق است تا چکش‌ها را به یک تیم رقابتی در لیگ برتر و خارج از کشور تبدیل کند. او در ادامه افزود: «موقعیت‌های دیگری نیز داشتیم اما بسیار خوشحالم که وستهام من را انتخاب کرد زیرا من نیز وستهام را انتخاب کردم. ما با این فکر به اینجا آمدیم که تغییری بزرگ ایجاد کنیم و از این چالش هیجان‌زده هستیم.»

منبع: خبر ورزشی