جمعه 28 اردیبهشت 1403

گلایه کاربران از افزایش صورت‌حساب تلفن ثابت باوجود کاهش کارکرد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
گلایه کاربران از افزایش صورت‌حساب تلفن ثابت باوجود کاهش کارکرد

به گزارش خبرنگار سرویس علم و پیشرفت خبرگزاری برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه پرسیده اند که علت افزایش هزینه‌های تلفن ثابت چیست؟

رجب زاده کاربر سامانه فارس من درباره مطالبه خود به خبرنگار فارس توضیح داد: مدتی است که تلفن ثابت با کمترین میزان کارکرد یا حتی بدون کارکرد، هزینه هایی برابر یا بیشتر از تلفن همراه دارد. این هزینه ها بابت چه خدمتی است؟

وی ادامه داد: در حالی که از تلفن ثابت هیچ استفاده ای نداریم هر ماه تقریبا 12 تا 14 هزار تومان بابت قبض تلفن ثابت می پردازیم.

رجب زاده اضافه کرد: مخابرات دیگر قبضی هم برای ما نمی فرستد و وقتی علت را جویا شدیم گفته اند دیگر برای مبالغ کم قبض صادر نمی کنیم زیرا هزینه بردار است. به همین دلیل از جزئیات صورتحساب هم خبر نداریم و نمی دانیم که این هزینه بابت چه چیزی گرفته می شود.

وی در واکنش به راهنمایی خبرنگار فارس که گفت قبض اینترنتی از طریق سایت شرکت مخابرات ایران قابل دریافت است، گفت: از این امکان خبر نداشتم.

این کاربر سامانه فارس من همچنین در پاسخ به اینکه این مبلغ بابت نگهداری خط تلفن ثابت دریافت می شود، گفت: مخابرات در این مدت چه خدمتی به همان خط تلفن ثابت قدیمی ما اضافه کرده است که ماهانه مبلغ 14 هزار تومان برای نگهداری بگیرد؟ مبلغ 14 هزار تومان بابت هزینه فقط نگهداری برای این سرویس زیاد است.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید فارس من مخابرات تلفن ثابت این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است