یک‌شنبه 6 آبان 1403

گلزنی اولادقباد کافی نبود؛/ فینال با بارسلونا از دست ایرانی‌ها پرید

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
گلزنی اولادقباد کافی نبود؛/ فینال با بارسلونا از دست ایرانی‌ها پرید

پالما با وجود گلزنی اولادقباد و غیبت حسین طیبی نتوانست به پیروزی مقابل کارتاخنا دست پیدا کند.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار نیمه نهایی سوپر جام فوتسال اسپانیا در حالی برگزار شد که تیم مایورکا پالما با بهره‌مندی مسلم اولادقباد و سالار آقاپور در این مسابقه و شرایطی که حسین طیبی برای بازی نداشت و روی نیمکت بود، مقابل تیم کارتاخنا قرار گرفت.

تیم فوتسال مایورکا پالما که در هفته پنجم فصل 24-2023 لیگا ناسیونال اسپانیا با نتیجه چهار بر دو مقابل کارتاخنا شکست خورده بود، دوباره چنین نتیجه‌ای تجربه کرد و با وجود اینکه حریفش در فاصله چهار دقیقه به پایان بازی یک اخراجی داد، نتوانست به برتری دست پیدا کند.

مسلم اولادقباد، فوتسالیست ایرانی مایورکا پالما در دقیقه 24 و در شرایطی که بازی با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد، با فرار از سمت راست زمین و شوت نوک پا توانست گل دوم تیمش را به ثمر رساند، اما پس از آن سه گل دریافت کردند و با نتیجه چهار بر دو شکست خوردند تا نتوانند به فینال سوپر کاپ فوتسال اسپانیا راه پیدا کنند و حریف بارسلونا شوند.

در شرایطی که اولادقباد و آقاپور در این دیدار برای مایورکا پالما به میدان رفتند، حسین طیبی پس از سپری کردن دوران مصدومیت صرفا به فهرست بازگشته بود ولی بنابر تصمیم سرمربی تیمش مقابل کارتاخنا به میدان نرفت.

گلزنی اولادقباد کافی نبود؛/ فینال با بارسلونا از دست ایرانی‌ها پرید 2