پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

گلزن جوان شمس‌آذر: امشب را نمی‌توانم بخوابم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
گلزن جوان شمس‌آذر: امشب را نمی‌توانم بخوابم

مجتبی فخریان می گوید که جو استادیوم آزادی برای بازیکنان جوان شمس آذر سنگین بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی فخریان گلزن جوان شمس آذر پس از پایان بازی با استقلال گفت: وقتی که سه گل دریافت کردیم، بازی برایمان خیلی سخت شد. خوب توانستیم به بازی برگردیم. خدا را شکر که توانستم گلزنی کنم و گلم را نیز به پدر و مادرم تقدیم می‌کنم.

ویدئو: 330469

او در مورد اینکه چند سال سن دارد، گفت: من 20 ساله هستم و خدا را شکر می‌کنم که توانسته‌ام تاکنون دو بار در لیگ برتر گلزنی کنم.

وی درخصوص اینکه جو بازی را چگونه دیده و فراز امامعلی اعتقاد داشته جو استادیوم برای برخی از بازیکنان شمس آذر سنگین بوده است، پاسخ داد: این حرف درست است. برای جوانانی مثل من که چنین جوی را ندیده ایم، خیلی سخت بوده است.

فخریان درباره اینکه ادامه فصل را با شمس آذر چگونه می‌بیند، گفت: ما کادر فنی خیلی خوب و کادر مدیریتی عالی داریم. از کادر فنی تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد و من نیز توانستم پاسخ اعتمادشان را بدهم.

بازیکن شمس آذر درباره اینکه با گلزنی برابر استقلال امشب را نمی‌تواند بخوابد، گفت: بله واقعا همینطور است. زمانی که توپ را گرفتم چرخیدم و روی پای چپم آوردم، سپس با یک شوت توانستم دروازه را باز کنم.

فخریان در خصوص اینکه چقدر امیدوار است مقابل پرسپولیس و سپاهان نیز درخششش را تکرار کند، توضیح داد: امیدوارم این اتفاق رخ دهد، زمان همه چیز را مشخص می‌کند. هرچه که خدا بخواهد رخ میدهد.