یک‌شنبه 8 مهر 1403

گلزن قهار بوندس‌لیگا زردپوش می‌شود / خبر بزرگ برای فینالیست اروپا: گیراسی در دورتموند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
گلزن قهار بوندس‌لیگا زردپوش می‌شود / خبر بزرگ برای فینالیست اروپا: گیراسی در دورتموند

فابریتزیو رومانو اعلام کرد سرهو گیراسی با بوروسیا دورتموند به توافق قطعی رسیده و راهی این تیم خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، بوروسیا دورتموند که فصل گذشته فینالیست لیگ قهرمانان اروپا بود و با شکست مقابل رئال مادرید نتوانست به جام برسد برای رسمی کردن یک خرید بزرگ آماده می‌شود.

فابریتزیو رومانو امروز اعلام کرد که دورتموند امروز چراغ سبز نهایی را از سرهو گیراسی گرفته است و این ستاره گلزن اشتوتگارت به زودی راهی سیگنال ایدونا پارک خواهد شد. بر اساس اعلام این روزنامه‌نگار حوزه نقل و انتقالات فوتبال، دورتموند چند ماه بود که برای جذب گیراسی تلاش می‌کرد و امروز در نهایت موفق شد موافقت قطعی او را به دست بیاورد.

در قرارداد سرهو گیراسی با اشتوتگارت بند آزادسازی 17.5 میلیون یورویی وجود دارد و دورتموند از امروز اقدام رسمی برای فعال کردن این بند را آغاز می‌کند. قاعدتا هیچ مانعی بر سر راه انتقال گیراسی به زردپوشان وستفالیا باقی نمانده و او در این تابستان پیراهن دورتموند را به تن خواهد کرد.

گیراسی فصل گذشته برای اشتوتگارت در بوندس‌لیگا 28 بازی انجام داد و 28 گل به ثمر رساند تا آمار خارق‌العاده یک گل در هر بازی را ثبت کند. ارزش بازار او 40 میلیون یورو اعلام شده و دورتموند با فعال کردن بند آزادسازی 17.5 میلیون یورویی او سود بزرگی خواهد کرد.

این مهاجم اهل نیجریه تابستان 2022 با قراردادی قرضی به ارزش 10 میلوین یورو از رن به اشتوتگارت پیوست و تابستان 2023 با قرارددی به ارزش 14 میلیون یورو رسما به اشتوتگارت پیوست.

گلزن قهار بوندس‌لیگا زردپوش می‌شود / خبر بزرگ برای فینالیست اروپا: گیراسی در دورتموند 2
گلزن قهار بوندس‌لیگا زردپوش می‌شود / خبر بزرگ برای فینالیست اروپا: گیراسی در دورتموند 3