پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

گلی که حق سوئیس بود: ایتالیا از آشنا خورد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
گلی که حق سوئیس بود: ایتالیا از آشنا خورد!

سوئیس که در بخش عمده نیمه اول به مراتب بهتر از ایتالیا کار کرده بود توسط رمو فرویلر به گل رسید.

به گزارش "ورزش سه"، سوئیس امروز در المپیا اشتادیون برلین به مصاف آلمان رفته و این اولین بازی مرحله یک‌هشتم نهایی یورو 2024 است. سوئیسی‌ها درحالیکه در چهل دقیقه اول به مراتب بهتر از تیم اسپالتی کار کردند توسط رمو فرویلر به گلی که استحقاقش را داشتند رسیدند.

درحالیکه خیلی‌ها امیدوار بودند ایتالیا در مراحل حذفی عملکردی بهتر از مرحله گروهی داشته باشد و لوچانو اسپالتی هم در نشست خبری این مسابقه وعده مشابهی داده بود ولی از شروع مسابقه امروز در برلین شاهد ایتالیایی بی‌رمق بودیم که گویا تنها به حوادث بازی دل خوش کرده است.

ویدئو: 346531

سوئیس در دقیقه 37 بالاخره مزد بازی بهترش را گرفت. سوئیسی‌ها در میانه میدان به راحتی جلو آمده و به محوطه جریمه ایتالیا نزدیک شدند. توپ در سمت چپ به وارگاس رسید. او به داخل زد و ارسالی دقیق به درون محوطه جریمه داشت.

رمی فرویلر توپ را کنترل کرد و با اینکه کنترل او چندان خوب نبود و توپ از پایش جدا شده بود ولی مدافعی از ایتالیا برای او مشکل‌ساز نشد تا فرویلر با شوت پای چپ گوشه دروازه ایتالیا را هدف بگیرد. با اینکه توپ به جای جی‌جی دوناروما هم برخورد کرد ولی در سمت چپ دروازه آتزوری آرام گرفت تا سوئیس پیش بیفتد.

رمی فرویلر سال‌ها است که در سری آ بازی می‌کند و سابقه بازی مقابل اکثر ستاره‌های ایتالیایی حاضر در میدان را دارد. او فصل گذشته را به صورت قرضی در بولونیا، پدیده سری آ، بازی کرد.

گلی که حق سوئیس بود: ایتالیا از آشنا خورد! 2
گلی که حق سوئیس بود: ایتالیا از آشنا خورد! 3