شنبه 29 اردیبهشت 1403

گل دوم اتلتیکو: دومینوی اشتباهات در دفاع رئال (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
گل دوم اتلتیکو: دومینوی اشتباهات در دفاع رئال (عکس)

با اشتباهات عجیب بازیکنان رئال مادرید، اتلتیکو مادرید گل دوم را هم برابر این تیم به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا اتلتیکو مادرید در ورزشگاه واندا متروپولیتانو از رئال مادرید پذیرایی می‌کند.

این بازی دقیقا مانند دیدار هفته گذشته این دو تیم در نیمه‌نهایی سوپرجام آغاز شد. در حالی که رئال بهتر از اتلتیکو بازی می‌کرد، تیم دیه‌گو سیمئونه روی اشتباه غیرقابل قبول آنتونیو رودیگر توسط ساموئل لینو به گل اول رسید.

در ادامه رئالی‌ها شدت حملات‌شان را بیشتر کردند و پس از دقایقی موفق به زدن گل مساوی شدند تا نیمه اول با نتیجه تساوی به اتمام برسد.

در نیمه دوم با توجه به سبک بازی دو تیم، انتظار می‌رفت رئال مادرید به گل برتری دست یابد اما باز هم این اتلتیکو بود که با استفاده از اشتباهات بازیکنان حریف گل دوم را زد.

در دقیقه 57 روی ارسالی از سمت بازیکنان اتلتیکو به محوطه جریمه، ادواردو کاماوینگا به اشتباه توپ را دفع کرد و آن را به مقابل دروازه فرستاد. توپ به آندری لونین رسید اما او هم به دلیل ناهماهنگی با رودیگر، آن را با دست به پای مدافع آلمانی کوبید تا موراتا خود را با توپ در مقابل دروازه خالی ببیند. او از فرصت به خوبی استفاده کرد و موفق شد گل دوم را هم به ثمر برساند.

گل دوم اتلتیکو: دومینوی اشتباهات در دفاع رئال (عکس) 2
گل دوم اتلتیکو: دومینوی اشتباهات در دفاع رئال (عکس) 3