یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

گل زلاتانی گنابری: آلیانز آرنا حیرت کرد! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
گل زلاتانی گنابری: آلیانز آرنا حیرت کرد! (عکس)

سرژ گنابری در جریان پیروزی پرگل بایرن مونیخ مقابل ماینتس به زیباترین شکل ممکن دروازه حریف را باز کرد.

به گزارش "ورزش سه"، امروز در هفته بیست و پنجم بوندسلیگا بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز آرنا مقابل ماینتس قرار گرفت. شاگردان توماس توخل در این دیدار فوق‌العاده ظاهر شدند و توانستند ماینتس قعرنشین را با 8 گل شکست دهند. هری کین در این بازی درخشید و بار دیگر برای بایرن هت‌تریک کرد. لئون گورتزکا دو گل و توماس مولر، جمال موسیالا و سرژ گنابری هم هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

بدون شک لقب زیباترین گل این بازی را می‌توان به گل مرد 28 ساله آلمانی اهدا کرد. گنابری که پس از مصدومیت هنوز نتوانسته جایگاه ثابتی برای خود در ترکیب پیدا کند با این گل یک پیام واضح به توماس توخل فرستاد: من آماده‌ام!

گنابری این بازی را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه 62 و در حالی‌که بازی با نتیجه 5-1 دنبال می‌شد به جای لروی سانه، دیگر ستاره آلمانی باواریایی‌ها وارد زمین شد.

این بازیکن فقط 4 دقیقه زمان نیاز داشت تا یکی از بهترین گل‌های این فصل را به ثمر برساند. در دقیقه 66 لئون گورتزکا که در این دیدار خوش درخشیده بود از سمت چپ توپ را به روی دروازه ارسال کرد. توپ از همه گذشت و در مقابل دروازه به سمت گنابری رفت. این بازیکن که پشت به دروازه بود تصمیم گرفت با پشت پا ضربه‌اش را به سمت دروازه بزند. تصمیم او درست بود، شوت زیبای او که بسیاری را به یاد گل‌های معروف زلاتان ابراهیموویچ انداخت به تور دروازه چسبید و بازی 6-1 شد. هواداران بایرن که سر از پا نمی‌شناختند با این گل بیشتر از گل‌های دیگر شادی کردند و جو فوق‌العاده‌ای را در آلیانز آرنا به وجود آوردند.

بایرن در ادامه 2 گل دیگر هم به ثمر رساند و روز درخشان مونیخی‌ها با یک پیروزی 8 گله به اتمام رسید.

گل زلاتانی گنابری: آلیانز آرنا حیرت کرد! (عکس) 2