یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

گل صعود به فینال به جای پنالتی از دست رفته / برناردو جبران کرد: لطفا من را عفو کنید! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
گل صعود به فینال به جای پنالتی از دست رفته / برناردو جبران کرد: لطفا من را عفو کنید! (عکس)

برناردو سیلوا که سه‌شب پیش عامل حذف سیتی از چمپیونزلیگ لقب گرفته بود امشب تیمش را به فینال جام حذفی رساند.

به گزارش "ورزش سه"، هواداران سیتی از چهارشنبه شب که در ورزشگاه اتحاد مقابل رئال مادرید در ضربات پنالتی تسلیم شدند از دست ستاره پرتغالی‌شان برناردو سیلوا عصبانی و دلخورند.

رئال مادرید که از شروع بازی مقابل منچسترسیتی رو به بازی کنترل‌شده و دفاعی آورده بود خیلی زود به گل رسید و موفق شد گل خود را تا اواخر بازی حفظ کند اما دی‌بروینه دروازه رئال را باز کرد تا در نهایت کار به پنالتی کشیده شود.

وقتی مودریچ اولین پنالتی رئال را از دست داد سیتی به‌شدت امیدوار شده و خودش را در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ می‌دید اما برناردو با ضربه عجیب و دور از انتظار به میانه دروازه باعث شد کار دوباره به تساوی کشیده شود. ضربه بعدی سیتی را هم کواچیچ از دست داد تا رئال تیم گواردیولا را حذف کند.

برناردو سیلوا مسلما امشب برای آشتی با هواداران سیتی انگیزه زیادی داشت. تیم او در ومبلی در نیمه‌نهایی جام حذفی به مصاف چلسی رفته بود. برناردو تا دقیقه 85 منتظر ماند تا در نهایت شانس به او رو کند. روی حرکت عالی دی‌بروینه توپ به شکل ناقص توسط مدافعان چلسی دفع شد تا برناردو با یک ضربه سرضرب دروازه را هدف بگیرد. توپ او در میانه راه با برخورد به یک بازیکن چلسی منحرف شد ولی همین انحراف کافی بود تا تور دروازه چلسی را لمس کند.

برناردو سیلوا حالا امیدوار است با این گل مهم که سیتی را به فینال جام حذفی و به یک قدمی اولین جام فصل رسانده باعث شود هواداران او را به خاطر آن پنالتی مقابل رئال مادرید ببخشند.

گل صعود به فینال به جای پنالتی از دست رفته / برناردو جبران کرد: لطفا من را عفو کنید! (عکس) 2
گل صعود به فینال به جای پنالتی از دست رفته / برناردو جبران کرد: لطفا من را عفو کنید! (عکس) 3