پنج‌شنبه 14 تیر 1403

گنجی: ثبت‌نام وام‌های اربعین دانشجویی پس از تصویب در هیات امنای صندوق رفاه آغاز می‌شود

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
گنجی: ثبت‌نام وام‌های اربعین دانشجویی پس از تصویب در هیات امنای صندوق رفاه آغاز می‌شود

مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص نحوه پرداخت وام اربعین به دانشجویانی که عازم این سفر هستند، گفت: با توجه به اینکه وام عتبات توسط مدیران قبلی صندوق رفاه حذف شده بود، مصوبه جدید آن تدوین شده و قرار است که در جلسه هیات امنای صندوق که 9 شهریور برگزار می‌شود مطرح و تصویب شود. وی افزود: دانشجویانی که قبل از زمان تصویب...

مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص نحوه پرداخت وام اربعین به دانشجویانی که عازم این سفر هستند، گفت: با توجه به اینکه وام عتبات توسط مدیران قبلی صندوق رفاه حذف شده بود، مصوبه جدید آن تدوین شده و قرار است که در جلسه هیات امنای صندوق که 9 شهریور برگزار می‌شود مطرح و تصویب شود. وی افزود: دانشجویانی که قبل از زمان تصویب این وام عازم سفر هستند، درخواست کردیم که دانشگاه‌ها مبلغ وام را به حساب این دانشجویان واریز کنند و پس از ثبت نام در سامانه صندوق رفاه، وام عتبات به حساب دانشگاه واریز می‌شود.

گنجی در ادامه گفت: دانشجویانی که بعد از 10 شهریور اعزام می‌شوند، مشکلی برای دریافت وام ندارند چرا که پس از تصویب این طرح بلافاصله ثبت نام این وام آغاز می‌شود که مبلغ وام 3 میلیون تومان است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم که تا پایان این هفته نحوه پرداخت این وام در جلسه هیات امنای صندوق رفاه دانشجویان تعیین و تکلیف شود.