پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

گندوز امروز با دروازه‌بان سابق چلسی مقایسه می‌شود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
گندوز امروز با دروازه‌بان سابق چلسی مقایسه می‌شود!

آلکسیس گندوز، دروازه‌بان جدید پرسپولیس امروز چالش بسیار سختی در ترکیب سرخ‌ها خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در فصل جاری با جدایی غیرمنتظره علیرضا بیرانوند با چالش سختی در جذب دروازه‌بان جایگزین مواجه شد. پس از جستجوی طولانی در بازار خارجی، این تیم موفق به جذب الکسیس گندوز، دروازه‌بان الجزایری شد.

گندوز پس از انجام سه بازی در لیگ ایران مقابل تیم‌های ذوب آهن، تراکتور و فولاد، با دو گل خورده و یک کلین شیت، به تیم ملی الجزایر دعوت شد. او پس از فیفادی شهریور ماه، حالا با چالش مهمی در لیگ نخبگان آسیا روبرو خواهد شد و در اولین بازی خود به مصاف الاهلی می‌رود که دروازه‌بان شناخته شده‌ای دارد.

الکسیس گندوز و ادوارد مندی، دو دروازه‌بانی که احتمال دارد در جام آفریقا رودرروی هم قرار بگیرند، امروز مامور بسته نگه داشتن دروازه خود خواهند بود. گندوز که این فصل به پرسپولیس پیوسته، سابقه طولانی حضور در فرانسه و الجزایر را پشت سر خود دارد و نامی مهم در کشور خود محسوب می‌شود اما ادوارد مندی، دروازه‌بانی پرآوازه‌تر و البته گران‌تر از اوست.

مندی بعد از 105 بازی در چلسی و مستقیما از آبی‌های لندنی به الاهلی پیوسته و فصل گذشته در 15 از 33 بازی دروازه خود را بسته نگه داشت.

در خط دروازه تقابل الکسی گندوز و ادوارد مندی با توجه به آوازه و سابقه بالای مندی در فوتبال اروپا تقابلی جذاب خواهد بود اما گندوز هم تا کنون در قفس توری پرسپولیس امیدوارکننده نشان داده و اعتماد به نفس رویارویی با ستاره‌های پر شمار الاهلی را دارد.