شنبه 5 آبان 1403

گوتی تقصیرها را بر گردن فلیکس انداخت / ستاره بارسا برای جستجوی مقصر به آینه نگاه کند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
گوتی تقصیرها را بر گردن فلیکس انداخت / ستاره بارسا برای جستجوی مقصر به آینه نگاه کند!

گوتی، اسطوره رئال مادرید، در مورد وضعیت ژوائو فلیکس، ستاره بارسلونا صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو فلیکس و بارسلونا در حال نزدیک شدن به لحظات حساس فصل هستند. ستاره پرتغالی در نقل و انتقالات تابستان 2023 با قراردادی قرضی تا پایان فصل از اتلتیکو مادرید به بارسلونا پیوست.

در طول فصل همواره یکی از بحث‌های پیرامون باشگاه بارسلونا ماجرای تمدید قرارداد قرضی او و یا جدایی‌اش از این تیم است و شایعات زیادی درباره این موضوع به گوش رسیده است.

به‌نظر می‌رسد فلیکس پس از مدت‌ها بالاخره در بارسلونا کمی به ثبات رسیده است و مشتاق ادامه حضورش در این تیم است. در آن سمت اتلتیکو مادرید که از فروش فلیکس بدش نمی‌آید در ازای او 80 میلیون یورو می‌خواهد که مبلغ زیادی است و بارسلونا توان پرداختش را ندارد.

همه این‌ها موضوع فلیکس را پیچیده کرده و مشخص نیست در آینده برای او چه اتفاقی خواهد افتاد. در همین حین گوتی نیز درباره وضعیت ستاره بارسا صحبت کرده و او را تا حدودی مقصر این وضعیت دانسته.

گوتی در مورد فلیکس گفت:«ژوائو تا حدودی مقصر وضعیتی است که در آن قرار گرفته. او بازیکنی پرفراز و نشیب است و این ذهنیتی که دارد به او کمکی نمی‌کند. فلیکس گاهی از همه چیز معترض است و همه را مقصر اتفاقاتی می‌داند که برایش می‌افتد. در حالی که این‌گونه نیست. او باید تغییر کند زیرا بازیکن بزرگی است و می‌تواند موفق شود.»

گوتی تقصیرها را بر گردن فلیکس انداخت / ستاره بارسا برای جستجوی مقصر به آینه نگاه کند! 2