پنج‌شنبه 12 مهر 1403

گودرزی و نمایشی که مورد توجه سرمربی بود:/ جسور و جنگنده، مهره‌ای که مورایس نیاز دارد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
گودرزی و نمایشی که مورد توجه سرمربی بود:/ جسور و جنگنده، مهره‌ای که مورایس نیاز دارد!

حسین گودرزی در بازی با استقلال تاجیکستان عملکرد خوبی داشت.

به گزارش "ورزش سه"، حسین گودرزی مدافع جوان و چپ پا سپاهان در بازی مقابل استقلال تاجیکستان یکی از بهترین عملکردهای خود در این تیم را به نمایش گذاشت و با سماجتی که در خط دفاعی داشت فرصت نفوذ به وینگرهای تیم تاجیکستانی نداد و با حضور در یک نیمه زمین حریف، پرس شدیدی را روی خط هافبک این تیم قرار داده بود.

گودرزی در این مسابقه کمتر پیش آمد که در نیمه زمین خودی حضور داشته باشد و پرس از جلو را در دستور کار خود قرار داده بود و فشار زیادی به بازیکنان تاجیکستان وارد کرده بود، او در جریان مسابقه بارها به خط حمله سپاهان اضافه شد و روی دست آنها قرار گرفت تا گزینه‌های پاس هافبک‌های سپاهان بیشتر باشد و قدت تصمیم‌گیری بالاتری داشته باشند.

مدافع چپ پا تیم ملی امید ایران در این فصل حضور شش حضور ثابت در ترکیب سپاهان داشته و در 3 مسابقه هم به عنوان جانشین به میدان آمده تا فرصت کافی برای بازی در این تیم داشته باشد اما هنوز موفق به گلزنی یا ارسال پاس گل نشده است اما با عملکردی که در مقابل استقلال تاجیکستان داشت به نظر می‌رسد که جایگاه خود را در ترکیب اصلی این تیم به ثبات رسانده باشد.

سپاهان در هفته هفتم لیگ برتر به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت و تقابل هلیچی بازیکن آماده خوزستانی‌ها و حسین گودرزی جالب توجه خواهد بود.

گودرزی و نمایشی که مورد توجه سرمربی بود:/ جسور و جنگنده، مهره‌ای که مورایس نیاز دارد! 2