جمعه 14 اردیبهشت 1403

گولسیانی: امتیازات حیاتی را از دست دادیم / فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
گولسیانی: امتیازات حیاتی را از دست دادیم / فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، گئورگی گولسیانی عصر دوشنبه پس از برتری سه بر صفر پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهار داشت: شایسته برتری سه بر صفر را داشتیم. بازی واقعا جذاب بود. اولین نکته‌ای که باید به آن اشاره کنم این است که داور انسان خیلی خوبی بود. من امیدوارم او در بازی‌های آینده کمتر بازی را متوقف کند. او هر دقیقه و هر زمان بازی را متوقف می‌کرد....

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، گئورگی گولسیانی عصر دوشنبه پس از برتری سه بر صفر پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهار داشت: شایسته برتری سه بر صفر را داشتیم. بازی واقعا جذاب بود. اولین نکته‌ای که باید به آن اشاره کنم این است که داور انسان خیلی خوبی بود. من امیدوارم او در بازی‌های آینده کمتر بازی را متوقف کند. او هر دقیقه و هر زمان بازی را متوقف می‌کرد. او در هر زمان که کسی روی زمین می‌افتاد زود سوت می‌زد و بازی را متوقف می‌کرد. باید بازی‌ها سرعت بیشتری داشته باشد. من احترام زیادی برای او قائل هستم، اما این تنها یک توصیه بود.

وی افزود: ما الان 42 امتیاز داریم و منتظر بازی فردا رقیبمان (سپاهان) هستیم. هنوز 9 بازی باقی مانده و تا اخر می‌جنگیم و فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با جدال دو هفته بعد با سپاهان خاطرنشان کرد: بازی مقابل سپاهان در خانه است. قطعا بازی آخر آن‌ها را بررسی خواهیم کرد و می‌دانیم بازی سختی پیش رو داریم، اما قبل از آن باید مقابل تراکتور قرار بگیریم. آن بازی هم سخت است، اما باید تمام امتیازات را بگیریم، چون تا الان امتیازات تاثیرگذاری از دست دادیم.

انتهای پیام /