شنبه 31 شهریور 1403

گوندوگان: پشیمان نیستم که به بارسلونا رفتم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
گوندوگان: پشیمان نیستم که به بارسلونا رفتم

ایلکای گوندوگان می‌گوید از تصمیمش برای پیوستن به بارسلونا پشیمان نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، گوندوگان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته و پس از مدت‌ها حضور در منچسترسیتی و کسب افتخارات و جام‌های بسیار با این تیم تصمیم گرفت که این باشگاه را ترک کند و به رویایش که پوشیدن پیراهن بارسلونا بود، واقعیت ببخشد و با امضای قراردادی به‌عنوان بازیکن آزاد به این تیم پیوست.

اما شرایط در این باشگاه با تصورات او متفاوت بود. این بازیکن بارها در طول فصل گذشته از عملکرد دیگر هم‌تیمی‌هایش انتقاد کرده بود و گفته می‌شد که جوی در رختکن این تیم علیه او ایجاد شده است. در نهایت هم شرایط بارسا و مشکلات مالی این تیم برای جذب بازیکنان جدید به همراه مشکلات قبلی باعث شد که او به دنبال ترک این تیم باشد.

گوندوگان در پنجره تابستانی امسال و پس از تنها یک فصل حضور در بارسا قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد و به صورت رایگان بار دیگر به سیتی برگشت تا باز هم با پیراهن این تیم و تحت هدایت پپ گواردیولا به میدان برود، اما به نظر می‌رسد که از تصمیمش برای پیوستن به بارسلونا پشیمان نیست.

این ستاره آلمانی در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «من از این که تصمیم گرفتم به بارسا بروم پشیمان نیستم. در نهایت توانستم برای یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های دنیا بازی کنم. یکی از رویاهایی که همیشه در کودکی داشتم به واقعیت پیوست و من پیراهن بارسا را به تن کردم و این افتخاری برای من بود.»