دوشنبه 2 مهر 1403

گیوکرس، الماس اسپورتینگ / تنها رقیب هالند: اعجوبه سوئدی مهارنشدنی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
گیوکرس، الماس اسپورتینگ / تنها رقیب هالند: اعجوبه سوئدی مهارنشدنی

ویکتور گیوکرس همچنان به درخشش خود با پیراهن اسپورتینگ لسیسبون ادامه می دهد و دیشب نیز موفق به دبل شد.

به گزارش "ورزش سه"، اسپورتینگ و گیوکرس، غیرقابل توقف پیش می روند. قهرمان پرتغال در فصل جاری نیز هر 6 بازی خود را برده و امتیازات کامل را کسب کرده است. در این راه درخشش مهاجم سوئدی که در شش بازی، 10 گل زده، غیر قابل انکار است.

اسپورتینگ دیروز در هفته ششم لیگ برتر پرتغال، ای وی اس با دروازه بان مکزیکی اش را با نتیجه 3-0 شکست داد و این به لطف دبل ویکتور گیوکرس سوئدی ممکن شد. ستاره ای که این فصل را هم عالی شروع کرده است.

گیوکرسدر دقایق 45+4 و 70 دو بار توانست اوچوآ را مغلو کرده و اسپورتینگ را به گل برساند. به این ترتیب او تعداد گل های خود را در 6 بازی لیگ به 10 گل رساند. تنها ارلینگ هالند در فصل جاری بوده که توانسته نثل او 10 گل بزند هرچند ستاره نروژی سیتی در 5 بازی این تعداد گل را زده است. ضمن اینکه هر گل در لیگ برتر 2 امتیاز دارد و در لیگ پرتغال 1.5 امتیاز و این در رده بندی کفش طلای اروپا بسیار تاثیرگذار است. گیوکرس در لیگ قهرمانان نیز یک گل برای اسپورتینگ زده است.

گیوکرس فصل قبل در 33 بازی لیگ پرتغال 29 گل زد و در مجموع 50 بازی موفق به زدن 43 گل شده بود. او فصل قبل آقای گل لیگ پرتغال شد.

در بازی دیشب اوچوای معروف اجازه نداد دروازه تیمش بیشتر از سه بار باز شود و بارها با مهارهایش سد راه ستاره های اسپورتینگ شد.

گیوکرس، الماس اسپورتینگ / تنها رقیب هالند: اعجوبه سوئدی مهارنشدنی 2
گیوکرس، الماس اسپورتینگ / تنها رقیب هالند: اعجوبه سوئدی مهارنشدنی 3