یک‌شنبه 6 آبان 1403

یادداشت: ژاوی قربانی است!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
یادداشت: ژاوی قربانی است!

ژاوی آمارو، خبرنگار رادیو مارکا، انتقادات از عملکرد ژاوی هرناندز را به چالش کشیده است و علت وضعیت نا به سامان تیم را چیز دیگری می داند.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته بارسلونا موفق شد در یک دیدار طاقت فرسا، به زحمت آلمریا، تیمی که بعد از 18 هفته در لالیگا هنوز یک پیروزی بدست نیاورده، را 3-2 شکست دهد. با وجود پیروزی، مشخص بود تیم حال و روز خوبی ندارد. اما آمارو معتقد است ژاوی بیشتر از اینکه مقصر این وضعیت باشد یک قربانی در تصمیم های مدیریتی بارسلونا است.

هر بار که ژاوی می گوید تیمش در حال بازسازی است، باشگاه با یک برنامه عجیب این تیم را شگفت زده می کند. برای نمونه آنها بعد از دیدار مقابل آلمریا دوش گرفتند و سوار هواپیما شدند تا برای دیدار دوستانه مقابل تیم آمه ریکا به آمریکای جنوبی بروند و اکنون به دالاس رسیده اند. تیمی که از نظر روحی و جسمی خسته است و 16 هزار کیلومتر پرواز را هم متحمل شده است تا برخی از بازیکنان در راه برگشت احتمالا به جشن کریسمس با خانواده هایشان هم نرسند.

شاگردان ژاوی با چهره های آویزان و عصبانیت واضح کوله پشتی بر دوش سوار هواپیما شدند و حدود ساعت 5:15 صبح به وفت محلی دالاس رسیدند. دیدار دوستانه مقابل آمه ریکا از مکزیک ساعت 20 برگزار می شود. بین دو دیدار تیم کمی بیش از 24 ساعت فاصله خواهد بود. این بازی مبلغ 5 میلیون یورو برای باشگاه بارسلونا درآمد خواهد داشت که باشگاه آن را بین بازیکنان تقسیم خواهد کرد. در چنین وضعی، ژاوی کمترین تقصیر را دارد و او هم با تیمش قربانی یک باشگاه مغرور با یک مدیریت فاجعه بار شده است.

یادداشت: ژاوی قربانی است! 2