سه‌شنبه 3 مهر 1403

یادگیری زبان فرانسه / بزرگترین نگرانی لوئیس انریکه در PSG

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
یادگیری زبان فرانسه / بزرگترین نگرانی لوئیس انریکه در PSG

لوئیس انریکه معتقد است برای وفق دادن خودش با شرایط پی اس جی نیاز است زودتر فرانسوی یاد بگیرد اما در این کار هنوز پیشرفت خوبی نداشته است.

به گزارش "ورزش سه" لوئیس انریکه پس از جام جهانی 2022 از هدایت تیم ملی اسپانیا کنار رفت و قراردادش تمدید نشد. او پس از چند ماه که بدون تیم بود، در نهایت به عنوان مربی پی اس جی انتخاب شد. انریکه پیش از این سابقه کار خارج از اسپانیا و به عنوان مربی آاس رم را داشت و این دومین تجربه او بیرون اسپانیا محسوب می شود.

او در اولین قدم و در دو بازی نخست فصل نتوانسته پی اس جی را پیروز کند و پاریسی ها که تحت تاثیر شایعات جدایی امباپه بودند، برابر لوریان و تولوز متوقف شدند.

انریکه باید تیم را در لیگ فرانسه قهرمان کند و البته خوب می داند که بزرگترین وسواس پاریسی ها لیگ قهرمانان است.

مربی اسپانیایی در این رابطه گفت :«صادقانه بگویم نمی دانم با پی اس جی چند جام خواهیم برد ولی مطمئن باشید که برای همه جام ها خیز بر می داریم. بدون شک لیگ قهرمان رویای همه تیم هاست و در پی اس جی نیز مدت هاست به دنبال قهرمانی چمپیونزلیگ هستند. ما همه تلاشمان را می کنیم تا به مراحل بالای جام صعود کنیم.»

انریکه در مورد تطابق خود با شرایط جدید گفت: «الان تنها مشکل من ارتباط با بازیکنان به زبان فرانسه است. باید هر چه سریع تر زبان جدید را یاد بگیرم که البته کار سختی است و باعث نگرانی ام شده است. واقعا یادگیری فرانسه و تلفظ کلماتش دشوار است اما هدفم این است که بتوانم در آینده با اعضای تیم و رسانه ها فرانسوی حرف بزنم. کسی چه می داند، شاید 10 سال دیگر نیز در پی اس جی مربی باشم (می خندد).»

یادگیری زبان فرانسه / بزرگترین نگرانی لوئیس انریکه در PSG 2
یادگیری زبان فرانسه / بزرگترین نگرانی لوئیس انریکه در PSG 3