دوشنبه 11 تیر 1403

یان ماتسن از چلسی به ویلا پیوست / رسمی: استون‌ویلا گران‌ترین خرید تابستان را اعلام کرد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
یان ماتسن از چلسی به ویلا پیوست / رسمی: استون‌ویلا گران‌ترین خرید تابستان را اعلام کرد

استون ویلا اعلام کرد یان ماتسن، ستاره هلندی چلسی که به صورت قرضی در دورتموند بازی می‌کرد را با قراردادی 45 میلیون یورویی به خدمت گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، یان ماتسن، دفاع چپ تیم ملی هلند و بوروسیا دورتموند، امروز رسما با قراردادی 45 میلیون یورویی به باشگاه استون ویلا پیوست.

ماتسن به اینکه فصل گذشته با پیراهن دورتموند به میدان رفت و یکی از ستاره‌های این تیم آلمانی بود ولی به صورت قرضی در دورتموند بازی می‌کرد و بازیکن چلسی بود. او امروز با اعلام رسمی باشگاه استون‌ویلا به این تیم پیوست تا فصل آینده در لیگ برتر به میدان برود.

ماتسن از محصولات چلسی به حساب می‌آید و شش سال گذشته در این باشگاه عضویت داشته است هر چند او بخش عمده این مدت را در تیم. های رده‌های سنی چلسی به میدان می‌رفت.

او در تابستان 2018 به چلسی پیوست و راهی تیم زیر 18 سال باشگاه شد. ماتسن در تابستان 2022 درحالیکه برای تیم زیر 21سال چلسی بازی می‌کرد به صورت قرضی به برنلی وگذار شد و یک سال بعد به چلسی برگشت. چلسی از تابستان گذشته او را به تیم بزرگسالان باشگاه فرستاد ولی در ژانویه ماتسن به صورت قرضی راهی دورتموند شد.

ماتسن نیمه دوم فصل گذشته را در دورتموند پشت سر گذاشت و در بوندس‌لیگا و لیگ قهرمانان نگاه‌ها را به خود جلب کرد. او به عنوان یک مدافع در جریان پیروزی دورتموند مقابل اتلتیکو مادرید گلزنی کرد تا گل زدن در چمپیونزلیگ را هم به سابقه‌اش اضافه کند.

قرارداد 45 میلیون یورویی یان ماتسن با استون‌ویلا به این معنی است که او تا این لحظه گران‌ترین خرید تابستانی در دنیای فوتبال است.

یان ماتسن از چلسی به ویلا پیوست / رسمی: استون‌ویلا گران‌ترین خرید تابستان را اعلام کرد 2
یان ماتسن از چلسی به ویلا پیوست / رسمی: استون‌ویلا گران‌ترین خرید تابستان را اعلام کرد 3