سه‌شنبه 3 مهر 1403

یان کوتو محبوب رئالی‌ها شد / سیگنال یک سیتیزن برای رئال: بخواهید می‌آیم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
یان کوتو محبوب رئالی‌ها شد / سیگنال یک سیتیزن برای رئال: بخواهید می‌آیم!

یان کوتو، مدافع برزیلی خیرونا، سیگنالی قوی برای رئال مادرید ارسال کرده و نشان داد علاقه‌مند به بازی با پیراهن این تیم است.

به گزارش "ورزش سه"، از حدود دو ماه پیش رسانه‌های اسپانیایی گزارش‌هایی درباره علاقه رئال مادرید به یان کوتو، دفاع راست برزیلی خیرونا منتشر کرده بودند و امروز این ستاره برزیلی در پیامی واضح به رئال نشان داد که به بازی در این تیم علاقه دارد.

یان کوتو بازیکن منچسترسیتی است و در حال حاضر به صورت قرضی در خیرونا، پدیده این فصل لالیگا، توپ می‌زند.

دفاع راست برزیلی امروز در مصاحبه با رادیو کاتالونیا وقتی از او پرسیده شد که آیا پیوستن در رئال یک گزینه واقعی برای او است به صراحت پیامش را برای رئال ارسال کرد و گفت:" بله بله، اگر آنها دوست داشته باشند. من نمی‌خواهم دروغ بگویم". این صحبتهای کوتو در ساعت‌های گذشته او را محبوب هواداران رئال کرده است.

یان کوتو در ادامه مصاحبه درباره منچسترسیتی هم صحبت کرد و گفت خیلی دوست داشته در این تیم انگلیسی موفق شود. او درباره تیم فعلی‌اش خیرونا هم گفت که این تیم در صورت کسب هشت امتیاز دیگر از بازی‌های باقی‌مانده فصل آینده در چمپیونزلیگ حضور خواهد داشت.

خیرونا تیمی است که فصل گذشته در دسته دوم فوتبال اسپانیا حضور داشت و حالا با هدایت سرمربی‌اش میشل بعد از رئال صدرنشین و بارسا در رتبه سوم جدول قرار دارد. فاصله خیرونا با بارسا تنها دو امتیاز است.

یان کوتو محبوب رئالی‌ها شد / سیگنال یک سیتیزن برای رئال: بخواهید می‌آیم! 2