سه‌شنبه 3 مهر 1403

یرژی دودک:/ امشب کورتوا معجزه کند، رئال به فینال می‌رود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
یرژی دودک:/ امشب کورتوا معجزه کند، رئال به فینال می‌رود

گلر لهستانی سابق رئال مادرید معتقد است رئال امشب برای رفتن به فینال لیگ قهرمانان باید چشم به درخشش تیبو کورتوا داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید هفته قبل در برنابئو علی‌رغم برتری محسوس نسبت به سیتی با تساوی 1-1 متوقف شد. برای رئال وینیسیوس در نیمه اول یک گل تماشایی زد ولی کوین دی‌بروینه در نیمه دوم کار را به تساوی کشاند. هر دو تیم شانس های گلزنی دیگری هم داشتند که از آنها استفاده نکردند. باید دید امشب در اتحاد کدام تیم بهتر کار خواهد کرد و فینالیست می شود.

یرژی دودک در مورد بازی امشب گفت: «فکر می کنم فشار اصلی روی سیتی باشد. گواردیولا با سیتی همه جام ها را کسب کرده و فقط در لیگ قهرمانان ناکام مانده است. با این همه خریدهای گران‌قیمت و هزینه زیاد، سیتی باید بالاخره فاتح لیگ قهرمانان شود ولی رئال همین حالا مدافع عنوان قهرمانی است و در 9 سال اخیر، پنج بار قهرمان شده است.»

دودک ادامه داد:« برای بازی امشب دوست دارم رودیگر و میلیتائو زوج دفاع میانی باشند و آلابا مدافع چپ شود. او روی توپ های هوایی مشکل دارد. کاماوینگا هم باید به مرکز زمین برود. حضور او در خط هافبک باعث تقویت این منطقه خواهد شد.»

دودک در مورد شانس پیروزی دو تیم گفت: «سیتی میزبان است و کمی شانس پیروزی‌اش بیشتر خواهد بود. معتقدم امشب کورتوا نقش بسیار مهمی خواهد داشت و اگر مثل فینال فصل قبل معجزه کند و نمایشی استثنایی داشته باشد، رئال می تواند به فینال برود. رئال با بازیکنان با تجربه‌ای مثل مودریچ، کروس و بنزما و نیز حضور وینیسیوس و رودریگو در خط حمله، تیم بسیار خطرناکی است اما نمی دانم تیمی توانسته پس از تساوی در خانه به فینال برود یا خیر. میزبانی سیتی فاکتور مهمی محسوب می شود.»

یرژی دودک:/ امشب کورتوا معجزه کند، رئال به فینال می‌رود 2
یرژی دودک:/ امشب کورتوا معجزه کند، رئال به فینال می‌رود 3
یرژی دودک:/ امشب کورتوا معجزه کند، رئال به فینال می‌رود 4