یک‌شنبه 15 مهر 1403

یوونتوس بالاخره در سری آ گل خورد / شکستن مستحکم‌ترین دفاع دنیا بعد از 628 دقیقه!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
یوونتوس بالاخره در سری آ گل خورد / شکستن مستحکم‌ترین دفاع دنیا بعد از 628 دقیقه!

یوونتوس با گلی که امروز در دیدار مقابل کالیاری دریافت کرد برای اولین بار در این فصل دروازه‌اش را باز شده دید: بعد از 628 دقیقه.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فصل جدید را با تیاگو موتا درخشان آغاز کرده است. آنها به خصوص در سری آ فوق‌العاده ظاهر شده و تا پیش از بازی امروز مقابل کالیاری آماری استثنایی داشتند.

یوونتوس در شش بازی خود در سری آ 9 گل به ثمر رسانده و دروازه‌اش را بسته نگه داشته بود. اما آخرین باری که دروازه بیانکونری باز شده بود به هفته سی‌وهفتم فصل گذشته برمی‌گشت. جایی که یوونتوس در تساوی 3-3 مقابل بولونیا سه بار گل خورد. جالب اینکه در آن زمان هدایت بولونیا را همین جناب تیاگو موتا برعهده داشت که حالا روی نیمکت یووه می‌نشیند.

هواداران یوونتوس از ثبت شش کلین‌شیت پیاپی در سری آ خوشحال بودند و هرگز تصورش را نمی‌کردند که این روند در یک بازی خانگی، در آلیانز، و توسط تیمی پایین‌جدولی مثل کالیاری شکسته شود. با این حال این اتفاق افتاد و یووه که با گل زودهنگام ولاهوویچ از روی نقطه پنالتی پیش افتاده بود در دقیقه 88 به کالیاری پنالتی داد تا دروازه‌اش در این فصل بالاخره توسط مارین باز شود.

یوونتوس البته در این فصل دو بازی هم در لیگ قهرمانان انجام داده که در آنها موفق به ثبت کلین‌شیت نشده است. شاگردان موتا در چمپیونزلیگ ابتدا در خانه آیندهوون را 3-1 شکست دادند و هفته گذشته هم در آلمان با یک کامبک رویایی در حالی که دو بار از لایپزیش عقب افتادند برگشتند و در نهایت 3-2 پیروز شدند.

یوونتوس بالاخره در سری آ گل خورد / شکستن مستحکم‌ترین دفاع دنیا بعد از 628 دقیقه! 2