پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

یوونتوس خیلی تغییر کرده / صبرم تمام شد: چقدر دلتنگ لیگ قهرمانان بودم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
یوونتوس خیلی تغییر کرده / صبرم تمام شد: چقدر دلتنگ لیگ قهرمانان بودم

مانوئل لوکاتلی می گوید برای بازگشت به لیگ قهرمانان و شنیدن سرود این بازی ها صبرش را از دست داده است.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس پس از یک سال دوری از لیگ قهرمانان فردا کار خود در فرمت جدید این رقابت ها را در خانه و برابر آیندهوون شروع خواهد کرد. یووه بعد از تساوی بدون گل برابر امپولی در سری آ، نیاز به یک واکنش خوب دارد و چه فرصتی بهتر از لیگ قهرمانان و بازی در حضور هواداران.

مانوئل لوکاتلی، در نشست خبری این بازی گفت: «ما قطعاً سال گذشته دلتنگ این بازی ها بودیم زیرا این مهم‌ترین رقابت در سطح باشگاهی است. بنابراین حالا ما هیجان‌زده هستیم و نمی‌توانیم بیش از این منتظر باشیم تا وارد زمین شویم و آن سرود خاص لیگ قهرمانان را بشنویم. هواداران نیز فردا به ما کمک خواهند کرد.»

لوکاتلی ادامه داد: «نسبت به گذشته تیم مطمئناً خیلی تغییر کرده است و من یکی از کسانی هستم که طولانی مدت در اینجا حضور دارم. بنابراین باید الگویی در رختکن باشم. در تمرینات باید بهترین عملکردم را ارائه بدهم و کار را برای تازه وارد ها ساده تر کنم. تیم خوب و جوانی داریم و بسیار باانگیزه برای موفقیت.»

لوکاتلی در مورد آیندهوون گفت: «آنها تیمی قوی و سازمان یافته هستند. ما باید سعی کنیم بر توپ و میدان مسلط شویم و برای پیروزی تلاش کنیم. برای بازیکنان جوانی که فردا اولین بازی خود را انجام خواهند داد خوشحالم، زیرا شنیدن سرود لیگ قهرمانان حس خاصی دارد.»

آیا تساوی برابر امپولی شما را عصبانی کرد؟ «این نتیجه ای نبود که می خواستیم و بله، ما را کمی عصبانی کرد. اما این یک فصل طولانی است. ما باید فوراً به بازی فردا فکر کنیم و در لیگ قهرمانان واکنش نشان دهیم. نباید هیچ ترسی وجود داشته باشد. این رقابت مهمی است که همه می خواهند در آن بازی کنند. تیم را بسیار باانگیزه می بینم.»

یوونتوس خیلی تغییر کرده / صبرم تمام شد: چقدر دلتنگ لیگ قهرمانان بودم 2