یک‌شنبه 1 مهر 1403

یوونتوس مهاجم اولش را از دست داد / مصدومیت بدموقع: آلگری شانس ندارد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
یوونتوس مهاجم اولش را از دست داد / مصدومیت بدموقع: آلگری شانس ندارد!

رسانه‌های ایتالیایی اعلام کردند مصدومیت دوشان ولاهوویچ در آستانه دیدار یوونتوس با آتالانتا این تیم را به شدت نگران کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که با نمایش‌های خوب خودش را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی این فصل سری آ مطرح کرده در آستانه دیدار حساس با آتالانتا در هفته هفتم با یک خبر بد مواجه شده است: مصدومیت دوشان ولاهوویچ.

رسانه‌های ایتالیایی اعلام کردند امروز دو ستاره یووه به صورت انفرادی به تمرین پرداختند. عدم حضور مویزه کین و دوشان ولاهوویچ نشان می‌دهد این دو ستاره با آسیب‌دیدگی مواجه هستند. به خصوص مصدومیت ولاهوویچ برای بیانکونری و هوادارانش نگران‌کننده است.

توتو مرکاتو می گوید ولاهوویچ از ناحیه کمر مشکل پیدا کرده و این مشکلی است که در روزهای گذشته او را درگیر کرده است. آلگری و کادر فنی یوونتوس درباره مصدومیت این مهاجم صرب اظهارنظری نکرده‌اند و مشخص نیست آیا او می‌تواند مقابل آتالانتا بازی کند یا نه؟

ولاهوویچ در بازی هفته گذشته یوونتوس مقابل لچه در نیمه دوم وارد زمین شد اما مویزه کین از ابتدا در ترکیب تیم حضور نداشت.

یوونتوس در بازی هفته گذشته موفق شد لچه را 1-0 شکست بدهد تا امتیازهایش را به عدد 13 رسانده و پشت سر دو تیم شهر میلان به رتبه سوم جدول صعود کند. اینتر با یک بازی کمتر نسبت به یووه 15 امتیازی است و در صدر جدول حضور دارد.

یوونتوس مهاجم اولش را از دست داد / مصدومیت بدموقع: آلگری شانس ندارد! 2