سه‌شنبه 3 مهر 1403

یوونتوس ویتور روکه را می‌خواهد / مقصد جدید ببر برزیلی بارسا مشخص شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
یوونتوس ویتور روکه را می‌خواهد / مقصد جدید ببر برزیلی بارسا مشخص شد

با اینکه گفته می‌شد ویتور روکه در بارسا ماندگار می‌شود گاتزتا گزارش داد او به یوونتوس نزدیک شده است.

به گزارش "وزش سه"، ویتور روکه برزیلی زمانی که به بارسلونا پیوست بسیار مورد توجه قرار داشت و انتظار می‌رفت او به یکی از ستاره‌های آینده باشگاه کاتالان تبدیل شود. ولی اوضاع در بارسلون برای روکه اصلا خوب پیش نرفت.

بعد از پایان فصل بود که شایعات درباره جدایی او آغاز شد. روکه و مدیر برنامه‌هایش از اینکه ژاوی در نیم‌فصل دوم به این ستاره برزیلی بازی نداده بود عصبانی بودند و صحبت‌های تندشان باعث شد مدیران باشگاه به این نتیجه برسند که روکه باید واگذار شود.

دیروز خبرهایی در اسپانیا منتشر شد که مدعی بودند هانسی فلیک می‌خواهد با روکه کار کند و او در بارسا ماندگار خواهد شد. اما امروز در ایتالیا گاتزتا دلو اسپورت در گزارشی مدعی شد یووه به شدت به دنبال جذب این ستاره برزیلی است چرا که سرمربی جدید این تیم تیاگو موتا به روکه علاقه زیادی دارد و به مدیران باشگاه اصرار کرده که این بازیکن را برای او خریداری کنند.

البته گاتزتا در همین گزارش اشاره کرد مدیران بارسا قصد واگذاری قطعی روکه را ندارد و نظرشان این است که او به مدت یک فصل به صورت قرضی واگذار شود و بارسا در این مدت بتواند عملکرد او را زیر نظر بگیرد. این روزنامه می‌گوید یوونتوس با این موضوع مشکلی ندارد و برای انتقال قرضی پدیده برزیلی با بارسا وارد مذاکره می‌شود.

یوونتوس ویتور روکه را می‌خواهد / مقصد جدید ببر برزیلی بارسا مشخص شد 2