یک‌شنبه 15 مهر 1403

یوونتوس 1-1 کالیاری / قفل دروازه بانوی پیر در این فصل بالاخره شکست + فیلم

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
یوونتوس 1-1 کالیاری / قفل دروازه بانوی پیر در این فصل بالاخره شکست + فیلم

در ادامه دیدار‌های هفته هفتم سری آ ایتالیا، تیم یوونتوس در ورزشگاه آلیانز شهر تورین میزبان کالیاری بود که با نتیجه یک بر یک متوقف شد.

یوونتوس از همان ابتدای مسابقه سوار بر بازی بود و در دقیقه 15 دوشان ولاهوویچ از روی نقطه پنالتی این تیم را پیش انداخت. ولاهوویچ و بازیکنان یووه این گل را به برمر مدافع برزیلی این تیم که در بازی قبل دچار پارگی رباط صلیبی پا شد و ادامه فصل را از دست داد تقدیم کردند و پیراهن او را نشان دادند.

بازی مالکانه یووه حتی بعد از این گل هم ادامه داشت و بازیکنان کالیاری حرفی برای گفتن در مقابل بازی خوب شاگردان موتا نداشتند.

یووه در نیمه دوم هم بار‌ها تا زدن گل برتری پیش رفت، اما بازیکنان این تیم به خصوص دوشان ولاهوویچ که در یک صحنه دروازه خالی را هم باز نکرد، با بی دقتی اختلاف را بیشتر نکردند تا در دقایق پایانی این تیم جریمه سختی شود.

در دقیقه 88 بازهم داگلاس لوئیز مانند بازی قبلی یوونتوس مقابل لایپزیش پنالتی داد و رضوان مارین از روی نقطه پنالتی بالاخره قفل دروازه یووه را در سری آ شکست تا بازی مساوی شود. یووه در 6 بازی قبلی خود در سری آ هیچ گلی دریافت نکرده بود و می‌توانست با بسته نگه داشتن دروازه در بازی امروز به یک رکورد عالی برسد، اما کالیاری در روزی که حقش یک شکست پرگل بود، با خوش شانسی توانست بازی را مساوی کند.

به محض از سرگرفتن مسابقه بعد از گل، یوونتوس که سراپاحمله شده بود، با ورود چیکو کنسسائو به محوطه جریمه کالیاری توسط مدافع حریف سرنگون شد، اما داور در تصمیمی عجیب نه تنها اعتقاد به پنالتی نداشت، بلکه با کارت زرد دوم ستاره یوونتوس را جریمه و او را از زمین اخراج کرد.

یوونتوس 10 نفره برای زدن گل برتری بازهم فشار آورد، اما نتوانست موفق شد تا فوتبال روی بدش را به موتا و تیمش نشان دهد و آنها از ناپولی و اینتر در جدول جا بمانند. بانوی پیر 13 امتیازی شد و در رتبه سوم جدول جای دارد و کالیاری هم با 6 امتیاز شانزدهم است.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو