دوشنبه 26 شهریور 1403

یکبار مخفیانه دربی میلان را نگاه کردم / موراتا: بی‌صبرانه منتظر دربی با اینتر هستم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
یکبار مخفیانه دربی میلان را نگاه کردم / موراتا: بی‌صبرانه منتظر دربی با اینتر هستم

آلوارو موراتا، مهاجم میلان، می‌گوید یک بار به صورت ناشناس در ورزشگاه سن سیرو شاهد دربی بین میلان و اینتر بود.

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو موراتا پس از قهرمانی با اسپانیا در یورو 2024 از اتلتیکومادرید به میلان رفت و به تیم تحت هدایت پائولو فونسکا پیوست.

مهاجم میلان، طی مصاحبه خود با اسکای اسپورت، توضیح داده که پیش بینی می‌کند چند سال دیگر در بالاترین سطح ممکن بازی می‌کند و به فکر خداحافظی از فوتبال نسبت.

این بازیکن اسپانیایی به دلیل مصدومیت عضلانی که پس از اولین بازی در لیگ با روسونری متحمل شد، به تیم ملی دعوت نشد و به همین دلیل در میلانلو به صورت انفرادی تمرین می‌کند.

او درباره اهدافش در سال‌های آینده گفت:"با موهای سفید می‌توانید ببینید که یک نفر تجربه دارد... از مربیان و هم تیمی‌های زیادی این را یاد گرفته‌ام، در 4-5 سال آینده من بهترین دوران حرفه‌ای‌ام را در پیش دارم. من حاضرم با تجربه بسیار بالا همه چیز را بدهم، این برای من خوب است."

او درباره بازی پیش رو مقابل اینتر در دربی گفت:"من بی‌صبرانه منتظر دربی هستم، به عنوان یک طرفدار یادم می‌آید با یک کلاه و عینک مشکی آمدم تا این بازی را ببینم و هیچ کس متوجه نشد. این اولین بار است که در مورد این صحبت می‌کنم، این کار را فقط برای دیدن فضا و حس کردن جو این بازی انجام دادم. همه می‌دانند این دربی چه معنایی دارد.

من نمی‌توانم برای بازی در دربی، گلزنی در آن و بردن آن را تجربه کنم. امیدوارم یک مسابقه عالی داشته باشم، اینتر یک تیم رقابت‌جو است و تیم بزرگی دارند.

شما باید در چنین بازی‌ای با قلب خود بازی کنید، از نظر تکنیکی می توانید در ارسال پاس‌ها و حرکات اشتباه کنید اما در عطش و تمایل به گذاشتن همه چیز در زمین نمی‌توانید اشتباه کنید. شما همچنین می‌توانید یک مسابقه را ببازید، اما اگر هر چیزی که می‌توانید را در زمین گذاشته باشید، شکایتی وجود نخواهد داشت."

یکبار مخفیانه دربی میلان را نگاه کردم / موراتا: بی‌صبرانه منتظر دربی با اینتر هستم 2