جمعه 30 شهریور 1403

یک تولیدکننده پاستا اسپانسر یوونتوس شد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
یک تولیدکننده پاستا اسپانسر یوونتوس شد!

باشگاه یوونتوس و لا مولیسانا، شرکت تولیدکننده پاستا، امروز اعلام کردند که یک همکاری جدید را آغاز کرده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، شرکت لا مولیسانا که در کامپوباسو مستقر است و در صنعت تولید پاستا پیشرو است، به عنوان همکار و اسپانسر رسمی باشگاه یوونتوس معرفی شده است. این توافقنامه نشان‌دهنده اتحاد دو برند برجسته ایتالیایی است که ارزش‌های مشترکی از جمله سنت، نوآوری و کیفیت را به اشتراک می‌گذارند و هدفشان انتقال این ارزش‌ها به سطح جهانی است.

در بیانیه‌ای آمده است که لا مولیسانا شور و شوق خود برای اصالت و هنر دستی را به فعالیت‌های باشگاه یوونتوس خواهد آورد و همراه با یوونتوس تعهد خود به پیشرفت را تقویت خواهند کرد. هدف این همکاری الهام بخشیدن و متحد کردن مردم از طریق فوتبال و غذای باکیفیت است. فرانچسکو کالوو، مدیرعامل بخش درآمد و روابط نهادی یوونتوس، گفت:«ما خوشحالیم که این همکاری با لا مولیسانا را اعلام می‌کنیم، که از طریق آن دو شرکت که هدفشان ترویج برتری ایتالیایی در جهان است، متحد می‌شوند. با هم اصالت و شور و شوق ایتالیایی را به هر خانه‌ای خواهیم آورد و کیفیت و سنتی را که ما را متمایز می‌کند، گرامی خواهیم داشت.»

جوزپه فرو، مدیرعامل لا مولیسانا، نیز گفت:«ما افتخار می‌کنیم و هیجان‌زده‌ایم که همکاری خود با یوونتوس، یک نماد ورزشی در بالاترین سطح هم در ایتالیا و هم در اروپا، را اعلام کنیم. فوتبال و غذا دو ستون از بهترین سنت‌های ایتالیایی هستند. ما در کنار تیمی خواهیم بود که نمایش‌های جذابی ارائه می‌دهد و همیشه با عزم، شجاعت و قدرت به آینده نگاه می‌کند.»

باشگاه یوونتوس این همکاری جدید را در حالی امضا کرده است که در حال تلاش برای بستن یک قرارداد جدید برای اسپانسر اصلی پیراهن نیز است، پس از پایان همکاری با شرکت جیپ، باشگاه یوونتوس در تلاش است تا یک برند جدید پیدا کند که مبلغ بین 20 تا 25 میلیون یورو در هر فصل را تضمین کند.

یک تولیدکننده پاستا اسپانسر یوونتوس شد! 2