چهارشنبه 11 مهر 1403

یک جلسه محرومیت و 20 هزار یورو جریمه اولرایش / پایان جنجال در آلمان: فحاش‌ها محروم می‌شوند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
یک جلسه محرومیت و 20 هزار یورو جریمه اولرایش / پایان جنجال در آلمان: فحاش‌ها محروم می‌شوند

اسون اولرایش، دروازه‌بان بایرن مونیخ، به دلیل فحاشی به مدیر لورکوزن یک بازی از همراهی تیمش محروم شد.

به گزارش "ورزش سه"، ماجرای توهین و فحاشی اسون اولرایش دروازه‌بان بایرن مونیخ به سیمون رولفس، مدیر باشگاه لورکوزن در جریان دیدار اخیر دو تیم به یکی از جنجال‌های بزرگ فوتبال آلمان تبدیل شده است.

پرونده این ماجرا به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آلمان رفته و بایرن امیدوار بود که این پرونده با جریمه نقدی اولرایش خاتمه پیدا کرده و بسته شود. اما امروز حکم دروازه‌بان بایرن توسط کمیته انضباطی اعلام شد: جریمه نقدی بعلاوه یک جلسه محرومیت.

در حکم کمیته انضباطی از رفتار اولرایش به عنوان "رفتاری به شدت غیرورزشی" یاد شده است. او علاوه بر محرومیت یک جلسه‌ای باید جریمه‌ای 20 هزار یورویی پرداخت کند.

در جریان دیدار اخیر بایرن مونیخ و بایر لورکوزن در بوندس‌لیگا که با تساوی 1-1 به پایان رسید اولرایش از روی نیمکت بلند شده و به سمت سیمون رولفس رفت و به او فحاشی کرد.

جالب اینکه رولفس امروز در یک مصاحبه گفت که اولرایش شخصا از او عذرخواهی کرده و این ماجرا از دید او تمام شده است. اما رولفس اشاره کرده بود که پرونده‌ای که در فدراسیون فوتبال باز شده از کنترل او خارج است.

مکس ایبرل مدیر ورزشی بایرن هم گفته بود که اگر محرومیتی از طرف فدراسیون اعمال شود باشگاه بایرن مونیخ آن را خواهد پذیرفت و تقاضای فرجام نخواهد کرد.

یک جلسه محرومیت و 20 هزار یورو جریمه اولرایش / پایان جنجال در آلمان: فحاش‌ها محروم می‌شوند 2