یک‌شنبه 27 خرداد 1403

یک دقیقه هم آرامش ندارم / ادعای جالب سیمئونه پس از برد 7 گله اتلتیکو

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
یک دقیقه هم آرامش ندارم / ادعای جالب سیمئونه پس از برد 7 گله اتلتیکو

اتلتیکو دیروز هفت گل در زمین رایو‌وایه‌کانو زد ولی دیه‌گو سیمئونه می‌گوید هنوز رئال و بارسا در سطح بالاتری هستند و یک دقیقه نیز آرام ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، در شب پایانی هفته سوم لالیگا، دیشب تیم فوتبال اتلتیکومادرید میزبان خود رایووایه‌کانو را با نتیجه قاطع 0-7 در هم کوبید.

آنتوان گریزمان در دقیقه 2، ممفیس دیپای در دقیقه 16، ناهوئل مولینا در دقیقه 36، آلوارو موراتا در دقایق 73 و 84، آنخل کوریا در دقیقه 79 و مارکوس یورنته در دقیقه 86 گل‌های روخی بلانکو را در این بازی به ثمر رساندند.

شاگردان دیه‌گو سیمئونه با کسب دومین برد این فصل خود هفت امتیازی شدند و در حالی که 10 گل زده و تنها یک گل خورده دارند، بعد از رئال مادرید 9 امتیازی، در جایگاه دوم جدول لالیگا قرار دارند.

مربی آرژانتینی در پایان بازی و در پاسخ به سوالی در مورد اینکه همه اتلتیکو را دارای شانس مسلم قهرمانی می‌دانند، گفت: «به خاطر بازی‌ای که در آن باید برنده می‌شدیم و شدیم، نظر همیشگی‌ام را تغییر نمی‌دهم. واضح است که رئال مادرید و بارسلونا بهتر از ما هستند و ما منتظر لغزششان خواهیم ماند تا بتوانیم به قهرمانی برسیم. در شرایط برابر آنها بهتر از ما هستند.»

سیمئونه در مورد اینکه این هفت گل به او آرامش خواهد داد گفت: «من هرگز و هیچوقت آرامش ندارم و همیشه موضوعی برای نگرانی وجود دارد.»

ال‌چولو در مورد بزرگترین برد بیرون خانه تاریخ اتلتیکو گفت: «من این را نمی‌دانستم و در پایان بازی در رختکن به من گفتند. خوشحالیم و فوتبال خوبی بازی کردیم ولی به خاطر احترام به تیم رقیب و هوادارانش بهتر است زیاد به این موضوع پرداخته نشود.»

سیمئونه در مورد گل‌های گریزمان گفت: «این سوالی برای آنتوان است. او برای من بازیکن بسیار مهمی است و من از تمام مهاجمانم توقع گلزنی دارم. ما به گل‌های موراتا، ممفیس، کوریا و حتی ژوائو نیاز داریم.»

یک دقیقه هم آرامش ندارم / ادعای جالب سیمئونه پس از برد 7 گله اتلتیکو 2
یک دقیقه هم آرامش ندارم / ادعای جالب سیمئونه پس از برد 7 گله اتلتیکو 3