یک‌شنبه 1 مهر 1403

یک عنوان دیگر: بلینگام بهترین بازیکن زیر 20 سال 2023

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
یک عنوان دیگر: بلینگام بهترین بازیکن زیر 20 سال 2023

جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، از نگاه فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال بهترین بازیکن زیر 20 سال در سالی که گذشت لقب گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام بعد از درخشش با تیم دورتموند، تابستان امسال به رئال مادرید پیوست و موفق شد در این تیم یکی از بهترین شروع های ممکن را رقم بزند و حتی در بسیاری رکوردهای مهم، از کریستیانو رونالدو هم در رئال بهتر عمل کند و چهار بار به عنوان بازیکن ماه رئال مادرید انتخاب شود.

این موفقیت ها برای او جایزه کوپا و گولدن بوی سال 2023 را به همراه داشت. جایی که او موفق شد جمال موسیالا، ستاره بایرن مونیخ را کنار بزند و جوایز اصلی را درو کند. او در آستانه پایان سال 2023، در یک عنوان دیگر هم از موسیالا پیشی گرفت.

او از نگاه فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال بهترین بازیکن زیر 20 سال در سال 2023 اعلام شده است و موسیالا در رده دوم قرار گرفته است. گاوی ستاره بارسا که با مصدومیت رباط صلیبی دور از میادین قرار گرفته هم سوم شده است. در لیست 10 نفر اول، اسامی قابل توجه دیگری از جمله وارن زئیر امری به چشم می خورد. این ستاره تیم پاری سن ژرمن در ماه نوامبر به جوان ترین بازیکن و گلزن تیم ملی فرانسه، در 17 سالگی تبدیل شد و در رده پنجم قرار گرفته است.

الخاندرو گارناچو، ستاره محبوب این روزهای منچستریونایتد و تیم ملی آرژانتین هم در رده هفتم قرار دارد.

یک عنوان دیگر: بلینگام بهترین بازیکن زیر 20 سال 2023 2