یک‌شنبه 8 مهر 1403

یک مسابقه با دو گل رویایی / بایرن 1-1 لورکوزن: بهترین دقایق فصل!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
یک مسابقه با دو گل رویایی / بایرن 1-1 لورکوزن: بهترین دقایق فصل!

بایرن مونیخ در بازی هفته پنجم بوندس‌لیگا به مصاف بایرلورکوزن رفت و به تساوی 1-1 رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در رقابت‌های هفته پنجم بوندس‌لیگا بایرن مونیخ از بایرلورکوزن میزبانی کرد و به تساوی 1-1 مقابل قهرمان فصل گذشته آلمان رضایت داد.

ترکیب تیم‌ها:

بایرن مونیخ: نویر، گوئررو، اوپامکانو، کیم مین جائه، دیویس، کیمیش، پاولوویچ، اولیسه، گنابری، موسیالا و هری کین.

بایرلورکوزن: هرادسکی، جاناتان تاه، هین‌کاپیه، تاپسوبا، گریمالدو، آندریخ، ژاکا، فریمپونگ، ویترز، ترییِر و بونیفیس.

بایرن بازی را در زمین خودی با حضور پرشور تماشاگرانش هجومی آغاز کرد و به لورکوزن فرصت نداد تا از ابتدا به فکر حملات خطرناک باشد. تاکتیک‌های ونسان کمپانی به لورکوزن تا دقیقه 25 اجازه نداد حتی یک شوت به سمت دروازه حریف داشته باشند و تنها 35 درصد از مالکیت توپ را در اختیار داشتند که در مقابل بایرن نمایش هجومی داشت ولی به گل نرسید.

لورکوزن برخلاف جریان بازی موفق شد در دقیقه 31 توسط رابرت آندریخ به گل برسد و نتیجه را تغییر بدهد. خوشحالی لورکوزن اما خیلی طولانی نبود و الکساندر پاولوویچ با ضربه مهار نشدنی خود در دقیقه 39 بازی را به تساوی کشاند.

دو تیم مدعی عنوان قهرمانی در ادامه نیمه نخست بازی محتاطانه‌ای به نمایش گذاشتند و به کسب تساوی رضایت دادند.

لورکوزن خیلی خوش شانس بود که ضربات سرژ گنابری در دقیقه 48 دو بار متوالی به تیرک خورد و نتیجه بازی تغییر نکرد. بایرن نیمه دوم را هم مانند 45 دقیقه نخست هجومی آغاز کرد و فشار به سمت دروازه لورکوزن را حفظ کرد.

در دقیقه 64 کومان یک فرصت خوب گلزنی را دست داد و با وجود خروج هرادسکی از دروازه ضربه او به بیرون رفت. لورکوزن که در این بازی هیچ شباهتی به تیم فصل گذشته نداشت در اغلب دقایق نیمه دوم شاهد حملات بایرن بود و در مقابل 17 شوتی که بایرن داشت، آن‌ها فقط سه شوت داشتند که مالکیت توپ 30 درصدی در تمامی بازی نشان می‌دهد که بیشتر به فکر ضدحمله بودند، اما باوارایی‌ها حتی اجازه این کار را هم ندادند.

لورکوزن از کسب یک امتیاز در این بازی سخت به شدت راضی بود و تا لحظه آخر فشرده دفاع کرد تا در نهایت به این نتیجه دست پیدا کرد. با تساوی در این بازی بایرن صدرنشین 13 امتیازی شد و لورکوزن هم با 10 امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

گل‌ها

رابرت آندریخ پاس عرضی گرانیت ژاکا پس از کنترل ضربه کرنر را بدون مکث با ضربه زمینی پای راست به گوشه دروازه بایرن فرستاد و با مغلوب کردن مانوئل نویر در دقیقه 31 گل لورکوزن را به ثمر رساند. الکساندر پاولوویچ دفع توپ تاپسوبا را پس از کنترل سینه با ضربه والی پای راست به نقطه‌ای از گوشه سمت چپ دروازه لورکوزن فرستاد که هرادسکی هرچه تلاش کرد نتوانست مانع از به ثمر رسیدن گل تساوی بایرن مونیخ در دقیقه 39 شود.
یک مسابقه با دو گل رویایی / بایرن 1-1 لورکوزن: بهترین دقایق فصل! 2
یک مسابقه با دو گل رویایی / بایرن 1-1 لورکوزن: بهترین دقایق فصل! 3
یک مسابقه با دو گل رویایی / بایرن 1-1 لورکوزن: بهترین دقایق فصل! 4
یک مسابقه با دو گل رویایی / بایرن 1-1 لورکوزن: بهترین دقایق فصل! 5
یک مسابقه با دو گل رویایی / بایرن 1-1 لورکوزن: بهترین دقایق فصل! 6
یک مسابقه با دو گل رویایی / بایرن 1-1 لورکوزن: بهترین دقایق فصل! 7
یک مسابقه با دو گل رویایی / بایرن 1-1 لورکوزن: بهترین دقایق فصل! 8
یک مسابقه با دو گل رویایی / بایرن 1-1 لورکوزن: بهترین دقایق فصل! 9