سه‌شنبه 10 مهر 1403

یک پورشه تبدیل به کوسه شد!

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
یک پورشه تبدیل به کوسه شد!

پورشه به‌تازگی از فیس‌لیفت 911 نسل 992 رونمایی کرده که لقب اولین 911 پلاگین هیبریدی تاریخ را یدک می‌کشد. عبارت پلاگین هیبریدی برای خودرویی مثل 911 که تماماً احتراق‌داخلی بوده و در این چند سال از داشتن موتوربرقی اجتناب می‌کرد، بسیار مهم و خاص تلقی می‌شود.

امیرمسعود عابدین_ پورشه برای سال 2025، مدل جدید 911 کررا GTS را با موتور الکتریکی و یک توربوشارژر برقی عرضه می‌کند تا قدرت را به 532 اسب بخار و گشتاور را به 608 نیوتون‌متر برساند. در کنار این تغییرات مهم در باطن خودرو، برخی از افراد با طراحی قسمت پایین سپر جلو و ورودی هوای چند پره‌ای آن به مشکل خورده‌اند. یک استودیوی سفارشی‌سازی در میلان به نام Garage Italia Customs، در همین راستا تصمیم گرفته تا با شوخ‌طبعانه‌ترین روش ممکن، این طراحی را مسخره کند.

پره‌های عمودی متحرک در ورودی‌های هوای جلوی پورشه 911 کررا GTS، بحث‌های زیادی را ایجاد کرد و به گفته برخی از افراد، این قسمت بسیار شبیه به آبشش یک کوسه به نظر می‌رسند. استودیوی Garage Italia Customs از این فرصت استفاده کرده و کل خودرو را به ظاهر یک کوسه نزدیک کرده است که در نوع خود بسیار جالب و خاص است. علاوه‌بر رنگ و طرح بدنه، اجزای مختلف دیگری مانند اسپویلر و سقف خودرو شباهت بسیاری با کوسه پیدا کرده‌اند.

322

کد خبر 1964892
یک پورشه تبدیل به کوسه شد! 2
یک پورشه تبدیل به کوسه شد! 3