دوشنبه 16 مهر 1403

10طرح عملیاتی ایران برای «پاسخ سخت» به اقدام احتمالی اسرائیل

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
10طرح عملیاتی ایران برای «پاسخ سخت» به اقدام احتمالی اسرائیل

محمدباقر قالیباف در اجلاس بین‌المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی و بزرگداشت شهدای مقاومت گفت: به روح پرفتوح همه شهدای مقاومت به ویژه شهید سیدحسن نصرالله و شیخ اسماعیل هنیه و همه شهدا درود می‌فرستم.

وی افزود: بدون شک در این مقطع شهدای عزیزی را از دست دادیم که برای ما سخت و مصیبت بزرگی است. حتما جای خالی آنها را با تمام وجودمان حس می‌کنیم. وجود آنها برای ما برکت، قدرت، صلابت و امنیت به همراه داشت.

رئیس مجلس افزود: ما عزادار و مصیبت‌زده آنها هستیم البته شک نداریم که آنها ماندگار شدند و ما جا مانده؛ شک نداریم امروز روح آن عزیزان همراه، همدم و حامی جبهه مقاومت است. در حین آنکه عزادار و مصیبت‌زده آنها هستیم، اما هرگز منفعل نیستیم بلکه شجاعانه و مدبرانه مسیر را ادامه می‌دهیم.

قالیباف خاطرنشان کرد: هرچند همگان دیدند که چگونه دشمن کودک‌کش و جنایتکار ناجوانمردانه رفتار کرد ولی در صحنه رویارویی در میدان بازماند و جنایت کرد. ما همه می‌دانیم مسئول و حامی این جنایت‌ها آمریکای جنایتکار است.

قالیباف تاکید کرد: ما هرگز در این مبارزه دچار خطای محاسباتی نشده و نخواهیم شد، چون ما براساس باورهایمان پا به میدان گذاشته‌ایم.