چهارشنبه 11 مهر 1403

10 رتبه برتر کنکور ریاضی کدام رشته دانشگاه شریف را انتخاب می‌کنند

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
10 رتبه برتر کنکور ریاضی کدام رشته دانشگاه شریف را انتخاب می‌کنند

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اسامی رتبه‌های برتر کنکور 1403 روز جمعه 9 شهریورماه 1403 اعلام شد. به گفته سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور؛ حاضرین در جلسه آزمون یک میلیون و 180 هزار و 601 نفر بودند که یک میلیون و 30 هزار نفر از آنها مجاز به انتخاب رشته شده‌اند. 10 رتبه برتر گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی کنکور 1403 اعلام کرده‌اند که دانشگاه شریف را برای ادامه...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اسامی رتبه‌های برتر کنکور 1403 روز جمعه 9 شهریورماه 1403 اعلام شد. به گفته سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور؛ حاضرین در جلسه آزمون یک میلیون و 180 هزار و 601 نفر بودند که یک میلیون و 30 هزار نفر از آنها مجاز به انتخاب رشته شده‌اند.

10 رتبه برتر گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی کنکور 1403 اعلام کرده‌اند که دانشگاه شریف را برای ادامه تحصیل انتخاب می‌کنند. آنها درباره انتخاب رشته خود گفته‌اند: امیرحسین سلیمانی تازه‌کندی رتبه 1: به احتمال 99 درصد مهندسی برق را انتخاب می‌کنم. امیرمحمد محقق دولت‌آبادی رتبه 2: بین مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر و علوم کامپیوتر مردد هستم احسان رضوی رتبه 3: احتمالا مهندسی کامپیوتر را انتخاب می‌کنم ولی به مکانیک، عمران و هوافضا هم فکر می‌کنم. فرزاد حلاج‌مقدم رتبه 4: هنوز نسبت به انتخاب رشته مطمئن نیستم فقط می‌دانم که شریف را انتخاب خواهم کرد. مهدی ابوطالبی رتبه 5، احتمالا مهندسی کامپیوتر را انتخاب می‌کنم. ارشیا شکوری رتبه 6: به هوافضا علاقه دارم ولی، چون مکانیک رشته جامع‌تری است احتمالا مکانیک را انتخاب می‌کنم. علی فتحی رتبه 7: احتمالاً مهندسی کامپیوتر را انتخاب می‌کنم. با مطالعاتی که تابستان داشتم به این رشته علاقه‌مند شده ام. رضا گل‌بهار رتبه 8: انشاالله در مهندسی کامپیوتر ادامه تحصیل می‌دهم. اشکان میرزائی رتبه 9: احتمالاً مهندسی کامپیوتر را انتخاب می‌کنم. به علوم کامپیوتر و مکانیک هم فکر می‌کنم. محمدسجاد حسنی اردستانی رتبه 10: کامپیوتر انتخاب من نیست؛ چون انتزاعی‌ست و من شخصیت شهودی دارم. همچنین تجربه من در آن کم است. احتمالا برق یا مهندسی شیمی یا مواد را انتخاب می‌کنم.

10 رتبه برتر کنکور ریاضی کدام رشته دانشگاه شریف را انتخاب می‌کنند 2