شنبه 31 شهریور 1403

10 روز استراحت از دماغ‌شان درمی‌آید / بارسا از سه‌شنبه وارد میدان جنگ می‌شود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
10 روز استراحت از دماغ‌شان درمی‌آید / بارسا از سه‌شنبه وارد میدان جنگ می‌شود!

بارسلونا برای دیدار با پی‌اس‌جی 10 روز فرصت داشت ولی بعد از این مسابقه برنامه بازی‌های تیم ژاوی واقعا ترسناک است.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا چهارشنبه هفته آینده در دور رفت یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ به مصاف پاری سن ژرمن می‌رود. بارسا پیش از این دیدار که در پاریس برگزار می‌شود 10 روز فرصت داشت تا خود را برای جدال حساس با تیم امباپه آماده کند.

کاتالان‌ها آخرین بار شنبه گذشته به میدان رفته بودند و دیداری که باید در شنبه و یکشنبه پیش رو انجام می‌دادند به دلیل برگزاری فینال کوپا دل‌ری بین اتلتیک بیلبائو و مایورکا به تعویق افتاد. این بهترین خبر برای ژاوی و تیمش بود تا در نهایت آسودگی به پاریس بروند.

اما به محض برگشت از پاریس ورق برای بارسا برمی‌گردد و آنها با برنامه‌ای آنقدر دشوار و متراکم روبرو هستند که کم سابقه است. بارسا سه روز بعد از بازی با پی‌اس‌جی باید در خانه کادیز به میدان برود. جالب اینجا است که در آن آخر هفته پاری سن ژرمن در فرانسه استراحت دارد و این برای بازی برگشت این تیم مقابل بارسا به سود پاریسی ها است. این تصمیمی است که لیگ فرانسه گرفته و تنها علتش این است که پاری سن ژرمن فرصت خوبی برای استراحت و ریکاوری داشته باشد.

بارسلونا سه روز بعد از بازی با کادیز باید در خانه‌اش بازی برگشت را مقابل پاری سن ژرمن انجام بدهد. این پایان بازی‌های دشوار بارسا نیست و آنها روز 21 آوریل باید در برنابئو در ال‌کلاسیکو به میدان بروند. شاگردان ژاوی در چهار هفته بعدی شش بازی دیگر در پیش دارند و اگر با عبور از پاری سن ژرمن به مراحل بعدی لیگ قهرمانان صعود کرده باشند دیدارهای بسیار دشوار دیگری هم در این تورنمنت خواهند داشت.

10 روز استراحت از دماغ‌شان درمی‌آید / بارسا از سه‌شنبه وارد میدان جنگ می‌شود! 2