یک‌شنبه 15 مهر 1403

129 طرح محرومیت‌زدایی خراسان شمالی بهره‌برداری شد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
129 طرح محرومیت‌زدایی خراسان شمالی بهره‌برداری شد

آیین افتتاح همزمان 129 طرح محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان در استان خراسان شمالی به ارزش 24 میلیارد تومان به صورت ویدیو کنفرانس صبح امروز برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، استاندار خراسان شمالی در آیین افتتاح همزمان 129 طرح محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در استان خراسان شمالی به صورت ویدئو کنفرانس گفت: توانمند سازی و رفع محرومیت یکی از ضرورت ها و اولویت های مهم استان است که امیدواریم بنیاد مستضعفان کشور به این استان توجه ویژه ای داشته باشد.

محمدرضا حسین نژاد با تاکید بر اینکه اثر بخشی 24 میلیارد تومان این طرح های محرومیت زدایی برای استان چندین برابر خواهد بود، افزود: هدف اصلی ما از افتتاح این پروژه ها و سایر پروژه ها در دیگر مناطق محروم استان عمران و آبادانی و رفع فقر و محرومیت است.

وی با بیان اینکه خراسان شمالی باید استانی برخوردار باشد، گفت: خراسان شمالی طی سال های گذشته به دلیل خشکسالی های متوالی، کمبود آب و فقر، از واژه برخوردار بودن فاصله گرفته که نیازمند توجه ویژه بنیاد مستضعفان کشور هستیم. نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تاکید کرد: با اعتبارات اندک تملک و دارایی استان نمی توان این مسیر را به تنهایی طی کرد.

گفتنی است در این آیین 8 هزار و 927 طرح محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان کشور به ارزش 788 میلیارد تومان افتتاح شد. انتهای پیام /