یک‌شنبه 1 مهر 1403

150 بازی با پیراهن تیم پرتغالی؛/ رکورد فوق‌العاده طارمی در پورتو (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
150 بازی با پیراهن تیم پرتغالی؛/ رکورد فوق‌العاده طارمی در پورتو (عکس)

ملی‌پوش ایرانی پورتو به رکورد 150 بازی با پیراهن این باشگاه رسید.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی در شرایطی یکشنبه شب در ترکیب پورتو مقابل فارنسی در هفته دوم فصل 24-2023 لیگ برتر پرتغال حضور داشت و 71 دقیقه در زمین بود که علی‌رغم عدم گلزنی در این بازی توانست به یک رکورد ویژه دست پیدا کند.

باشگاه پورتو لحظاتی پس از شروع مسابقه با فارنسی، تصویر مهدی طارمی، ملی‌پوش ایرانی خود، را به همراه عدد 150 منتشر و اعلام کرد مهاجم گلزن تیمش به این تعداد بازی با پیراهن اژدهای پرتغال رسیده است.

مهدی طارمی که در نقل و انتقالات تابستانی در آستانه انتقال به آث میلان قرار داشت و بخاطر درخواست مبلغ بالای پورتو نتوانست به سری آ ایتالیا برود، چهارمین فصل حضورش در این باشگاه پرتغالی را آغاز کرده که در طول 150 بازی با پیراهن پورتو در تمام رقابت‌های داخلی و اروپایی توانسته آمار 80 گل و 38 پاس گل را به ثبت برساند.

ستاره ایرانی پورتو طی سه فصل اخیر همراه این تیم در طول 101 بازی در لیگ برتر پرتغال موفق شده 58 گل در این مسابقات به ثمر رساند، در 17 مسابقه جام حذفی پرتغال 8 گل بزند، در هفت دیدار لیگ‌کاپ پرتغال سه بار دروازه حریفان را باز کند، در سه سوپر کاپ پرتغال دو گل داشته باشد، در 19 بازی در لیگ قهرمانان اروپا 8 گل ارزشمند به ثمر رساند و طی سه مسابقه در لیگ اروپا هم یک بار این کار را انجام بدهد.

باشگاه پورتو همچنین اعلام کرده علاوه بر مهدی طارمی که توانست به رکورد 150 بازی برای این تیم مقابل فارنسی برسد، په‌په، وینگر تکنیکی این تیم، هم به آمار 100 مسابقه دست یافت و همچنین ایوان مارکانو هم در بازی شماره 250 خود یک گل حساس و سه امتیازی در ثانیه‌های پایانی بزند.

150 بازی با پیراهن تیم پرتغالی؛/ رکورد فوق‌العاده طارمی در پورتو (عکس) 2
150 بازی با پیراهن تیم پرتغالی؛/ رکورد فوق‌العاده طارمی در پورتو (عکس) 3