2 مامور قلابی در رباط کریم دستگیر شدند
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ تیمور کلانتری، فرمانده انتظامی رباطکریم، روز یکشنبه در جمع خبرنگاران از شناسایی و دستگیری دو عضو باند اخاذی خبر داد که با جعل عنوان مأمور انتظامی از شهروندان این شهرستان اخاذی میکردند. این عملیات در پی اقدامات فنی و پلیسی انجام شد و متهمان در حین ارتکاب جرم دستگیر شدند. سرهنگ کلانتری گفت: با پیگیریهای مستمر و استفاده از روشهای فنی، مأموران...