شنبه 14 مهر 1403

20 میلیون کولر و بخاری نیاز به بازسازی دارند

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
20 میلیون کولر و بخاری نیاز به بازسازی دارند

محمد مهدی برادران معاون وزیر صمت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهرداری‌ها در سال‌های گذشته به وظایف خود در زمینه بافت فرسوده و نظارت بر ساختمان‌هایی که باید ساخته شود عمل نکردند و ما با آنها چالش داریم گفت: به طور مثال در بحث شیرآلات در ساخت آنها از سرب بالا استفاده می‌شود که استاندارد‌های لازم را ندارند.

وی افزود: بیش از بیست میلیون کولر و بخاری نیاز به بازسازی دارند و این موضوع الزامی شده است که شهرداری‌ها باید سختگیرانه به این موضوع ورود کنند و باید به رفاه بیشتر افراد هم توجه شود.

معاون وزیر صمت با بیان اینکه در سازمان ملی استاندارد در حوزه ساخت مسکن و صنعتی سازی به جمع بندی رسیده ایم گفت: متاسفانه در سطح بازار با توجه به آنکه به سمت صنعتی شدن ساختمان رفتیم بهره وری در حوزه ساخت کاهش یافته است.

برادران توضیح داد: در مقیاس صادرات محصولات ساختمانی باید بتوانیم به کیفیت و استحکام زیبایی محصولات توجه کنیم و باید بتوانیم این موضوع را دنبال کنیم و باید به افزایش کیفیت بهره وری هم توجه کنیم و به استحکام و زیبایی هم توجه کنیم.

او گفت: من مطمئن هستم با کمک سایر دستگاه‌ها و برنامه مشخصی که داریم رشد این صنعت را شاهد خواهیم بود ما باید خدمات مهندسی در کشور را نظام‌مند کنیم و اکنون این کار در حال انجام است.

خبرنگار: محبوبه کباری

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو