یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

244 هزار ظرفیت خوابگاهی برای سال تحصیلی جدید / جبران کمبودها با خوابگاه‌های استیجاری + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
244 هزار ظرفیت خوابگاهی برای سال تحصیلی جدید / جبران کمبودها با خوابگاه‌های استیجاری + فیلم

مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به بازگشائی خوابگاه‌ها گفت: 222 هزار نفر ظرفیت خوابگاه‌های ملکی است که این ظرفیت را برای دانشجویان آماده کردیم. وی افزود: حدود 22 هزار نفر کمبود ظرفیت خوابگاه داشتیم که دانشگاه‌ها به صورت استیجاری فراهم کردند و در مجموع 244 هزار نفرظرفیت اسکان سال تحصیلی جدید است که پوشش 45 درصدی دانشجویان دانشگاه‌های...

مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به بازگشائی خوابگاه‌ها گفت: 222 هزار نفر ظرفیت خوابگاه‌های ملکی است که این ظرفیت را برای دانشجویان آماده کردیم. وی افزود: حدود 22 هزار نفر کمبود ظرفیت خوابگاه داشتیم که دانشگاه‌ها به صورت استیجاری فراهم کردند و در مجموع 244 هزار نفرظرفیت اسکان سال تحصیلی جدید است که پوشش 45 درصدی دانشجویان دانشگاه‌های دولتی را داریم. رئیس صندوق رفاه دانشجویان افزود: امیدواریم با ایجاد ظرفیت‌هایی که از طرف دانشگاه‌ها شده، مشکل خاصی را برای اسکان دانشجویان نداشته باشیم.

گنجی خاطرنشان کرد: دانشجویان ورودی جدید نیز زمانی که دانشگاه‌ها ثبت نام ورودی‌های جدید آغاز کنند بلافاصله خوابگاه‌ها به دانشجویان متقاضی تحویل داده می‌شود.