شنبه 29 اردیبهشت 1403

3 برد،1شکست و 1 تساوی;/ استقلال پیش فصل را چگونه به پایان رساند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
3 برد،1شکست و 1 تساوی;/ استقلال پیش فصل را چگونه به پایان رساند

استقلال در پیش فصل و آماده سازی 5 دیدار دوستانه برگزار کرد که 3 برد، یک تساوی و یک شکست نتیجه آن بود.

به گزارش "ورزش سه" آبی پوشان در پیش فصل مسابقات لیگ برتر به مصاف سه تیم لیگ برتری، یک تیم از دسته یک و امیدهای خود رفت تا بازیکنان و تاکتیک های جواد نکونام برای شروع فصل را مرور کند.

در دیدار اول استقلال به مصاف امیدهای خود رفت و با گلهای صالح حردانی و آرش رضاوند در نیمه نخست و سردار آزمون و آرمان رمضانی در نیمه دوم، چهار بر صفر به برتری رسید، نکته جذاب این مسابقه گلزنی سردار برای استقلالی ها بود.

دیدار دوم را شاگردان نکونام مقابل یاران خطیبی به میدان رفتند که با برتری 3-0 استقلال به پایان رسید، گل اول استقلال را ارسلان مطهری روی پاس گل رضاوند به ثمر رساند، گل دوم استقلال را مهرداد محمدی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و گل سوم استقلال را سبحان خاقانی وارد دروازه شاگردان خطیبی کرد، خاقانی ستاره این دیدار دوستانه بود و موفق به گلزنی و کسب یک پنالتی شد.

ویدئو: 305403

استقلال که در دو بازی قبلی خود کلین شیت کرده بود در مقابل شاگردان محمود فکری شکست سختی را تحمل کرد، استقلال در این دیدار با نتیجه 4-2 شکست خورد، رسانه استقلال پس از این شکست در رسانه رسمی این باشگاه واکنش سریعی نشان داد و اعلام کرد که در نیمه دوم نکونام از بازیکنان جوان خود استفاده کرده است و این در حالی است که حسام اسکندری و مجتبی فراشبندی بازیکنان ناآشنای ترکیب استقلال بودند. این ضعیف ترین عملکرد استقلال در دیدارهای پیش فصل مسابقات لیگ بود.

در پنجمین دیدار دوستانه آبی پوشان به مصاف شاگردان مجتبی حسینی رفتند، این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید و نکته جذاب این بازی سوپر گل زبیر نیک نفس بود.

ویدئو: 306138

در آخرین دیدار تدارکاتی پیش از بازی حساس مقابل صنعت نفت، نیمه اول این بازی با تک گل کوین یامگا از روی نقطه پنالتی به سود استقلال به پایان رسید. در نیمه دوم نیز پیمان بابایی گل دوم را زد و بازی دو بر صفر به سود شاگردان نکونام تمام شد، تقابل جواد نکونام و جواد زرینچه دو بازیکن اسبق استقلال در قامت مربیگری از جذابیت های این مسابقه بود.

استقلال پیش فصل خود را این چنین به پایان رساند و پنجشنبه ساعت 21:30 باید در اولین دیدار خود در لیگ برتر به مصاف صنعت نفت آبادان برود.

3 برد،1شکست و 1 تساوی;/ استقلال پیش فصل را چگونه به پایان رساند 2
3 برد،1شکست و 1 تساوی;/ استقلال پیش فصل را چگونه به پایان رساند 3
3 برد،1شکست و 1 تساوی;/ استقلال پیش فصل را چگونه به پایان رساند 4