شنبه 31 شهریور 1403

3 مدال طلا و برنز کاراته‌کا‌های ایران

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
3 مدال طلا و برنز کاراته‌کا‌های ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دومین مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان سری آ در سال 2024 طی روز‌های 27 تا 29 بهمن ماه در شهر لارناکا قبرس برگزار شد و در پایان بهمن عسگری صاحب مدال طلا وزن 75- کیلوگرم، طراوت خاکسار صاحب مدال برنز وزن 55- کیلوگرم و صالح اباذری نیز مدال برنز وزن 84+ کیلوگرم مردان را بدست آورد. در این رقابت‌ها بهمن عسگری که با پنج پیروزی در مسابقات لیگ جهانی...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دومین مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان سری آ در سال 2024 طی روز‌های 27 تا 29 بهمن ماه در شهر لارناکا قبرس برگزار شد و در پایان بهمن عسگری صاحب مدال طلا وزن 75- کیلوگرم، طراوت خاکسار صاحب مدال برنز وزن 55- کیلوگرم و صالح اباذری نیز مدال برنز وزن 84+ کیلوگرم مردان را بدست آورد.

در این رقابت‌ها بهمن عسگری که با پنج پیروزی در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان سری آ قبرس 2024، راهی فینال شده بود، امروز در دیدار نهایی با نتیجه 7 بر یک کیسی ساکیاما از ژاپن را شکست داد و صاحب مدال طلا وزن 75- کیلوگرم شد.

طراوت خاکسار با کسب چهار پیروزی و یک شکست در دیدار رده بندی با نتیجه 2 بر یک لویزی مویزینک از لتونی را شکست داد و صاحب مدال برنز وزن 55- کیلوگرم بانوان شد.

همچنین صالح اباذری با سه پیروزی و یک شکست در دیدار رده بندی با نتیجه 5 بر صفر کیو هیراتا از ژاپن را شکست داد و به مدال برنز وزن 84+ آقایان رسید.

حدیثه جمال در کاتا انفرادی بانوان، معصومه محسنیان و فاطمه قاسمی در وزن 50- بانوان، زینب جعفرنژاد و نسرین محمودی در وزن 55- بانوان، غزل نادری و سیده فرشته رضوی در وزن 61- بانوان، نگین آلتونی و حنانه صالحی در وزن 68+ بانوان، کیان کشفی راد در کاتا انفرادی آقایان، پوریا اقدسی و بهنام دهقان زاده در وزن 60- آقایان، امیررضا برزویی در وزن 67- آقایان، سامان عدالتی و مهدی شهگل در وزن 75- آقایان، علیرضا اکبری در وزن 84- آقایان، مهدی عاشوری در وزن 84+ آقایان دیگر کاراته کا‌های ایرانی حاضر در این رقابت‌ها بودند.

مسابقات کاراته وان سری آ به صورت جداول حذفی برگزار شد. این رقابت‌ها محدود به ورزشکارانی بود که در رتبه‌های 33 و پایین‌تر در رده بندی جهانی WKF قرار گرفته بودند. حداکثر ظرفیت شرکت کننده در هر جدول کومیته 96 ورزشکار و در کاتا 128 شرکت کننده بود.

انتهای پیام /