سه‌شنبه 10 مهر 1403

340 هزار واحد مسکن روستایی به بانک‌ها معرفی شدند

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
340 هزار واحد مسکن روستایی به بانک‌ها معرفی شدند

مجید جودی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در مقایسه با واحدهای مسکن شهری بهتر بوده است اما همچنان در این بخش کوتاهی انجام می شود.

وی ادامه داد: از 350 هزار واحد مسکن روستایی تاکنون 340 هزار واحد به بانک ها معرفی شده است و 10 هزار رواحد باقی مانده هم تا چند هفته آینده معرفی خواهند شد.

جودی اظهار کرد: 240 هزار واحد مسکن روستایی هم عقد قرارداد شده است که طی سال های گذشته این میزان بی سابقه بوده است و امیدوار هستیم بانک ها در پرداخت تسهیلات همکاری لازم را با ما داشته باشند و بتوانیم روند اجرا پروژه را به خوبی پیش ببریم.

معاون مسکن روستایی توضیح داد: روند پرداخت اقساط تسهیلات و واحدهای که عقد قرارداد شده اند خوب بوده اما سرعت آنها بسیار کند است که باید افزایش یابد و امیدواریم با همکاری بیشتر بتوانیم سرعت اجرا را افزایش دهیم.

جودی بیان کرد: در حال پیگیری هستیم که بتوانیم سهمیه سال 1403 را تا یک سال آینده دریافت کنیم و امیدواریم تا یک ماه آینده بتوانیم سهمیه خودمان که حدود 350 هزار واحد است را دریافت کنیم.

وی اظهار کرد: دولت و مجلس با کلیت آن موافقت کرده‌اند و امیدواریم هرچه سریعتر در این بخش سهمیه مورد نیاز را دریافت کنیم.

خبرنگار: محبوبه کباری