سه‌شنبه 3 مهر 1403

4 برد بزرگ رئال مادرید در خانه بارسلونا

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
4 برد بزرگ رئال مادرید در خانه بارسلونا

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم رئال مادرید شب گذشته (چهارشنبه) و در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی اسپانیا، موفق شد در ورزشگاه نیوکمپ، بارسلونا را با نتیجه چهار بر صفر شکست دهد و در مجموع با نتیجه 1-4 راهی دیدار نهایی شود.

این پیروزی شاگردان «کارلو آنچلوتی» مقابل آبی‌واناری‌ها بهانه‌ای شد تا نشریه «مارکا» به بردهای پرگل کهکشانی‌ها قابل رقیب دیرینه در خانه حریف بپردازد.

فینال جام حذفی 1974: تیم رئال مادرید با پیروزی چهار بر صفر مقابل بارسلونا، صاحب عنوان قهرمانی جام حذفی اسپانیا در سال 1974 شد. در این بازی سانتیانا، روبینیان، آگیلار و پیری گل‌های کهکشانی‌ها را به ثمر رساندند.

لیگ اسپانیا 1978: کهکشانی‌ها با درخشش یانسن موفق شدند بارسلونا را با پیروزی چهار بر صفر در سال 1978 شکست دهند. خوانیتو و سانتیانا گل‌های دیگر رئالی‌ها را به ثمر رساندند.

لیگ اسپانیا 1995: پرگل‌ترین پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ به سال 1995 باز می‌گردد. «ایوان زامورانو» شیلیایی با هت‌تریک خود، نقش بزرگی در پیروزی پنج بر صفر تیمش مقابل دشمن قدیمی داشت. آماویسا و لوئیز انریکه که بعدها راهی بارسلونا شد، گلزنان دیگر رئالی‌ها بودند.

جام حذفی 2023: پس از 25 سال، کریم بنزما موفق شد هت‌تریک زامورانو در نیوکمپ را تکرار کند. بارسایی‌ها که پس از پیروزی یک بر صفر در دیدار رفت، امید زیادی به صعود به دیدار نهایی داشتند، مغلوب نمایش بی‌نقص خط آتش تیم رقیب شدند. در بازی دیشب، وینیسیوس جونیور گل دیگر رئال را به ثمر رساند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید رئال مادرید بارسلونا ال کلاسیکو این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
4 برد بزرگ رئال مادرید در خانه بارسلونا 2
4 برد بزرگ رئال مادرید در خانه بارسلونا 3
4 برد بزرگ رئال مادرید در خانه بارسلونا 4
4 برد بزرگ رئال مادرید در خانه بارسلونا 5