دوشنبه 9 مهر 1403

4 هزار ظرفیت به خوابگاه‌های دانشگاه علامه اضافه می‌شود / تمهیداتی در جهت حل مشکل مسکن اساتید

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
4 هزار ظرفیت به خوابگاه‌های دانشگاه علامه اضافه می‌شود / تمهیداتی در جهت حل مشکل مسکن اساتید

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معتمدی، رئیس دانشگاه علامه در نشست خبری که امروز برگزار شد گفت: 4 هزار دانشجوی خوابگاهی داریم، اما ظرفیت ما با توجه به درخواست‌ها کم است. وی در مورد خوابگاه متاهلی گفت: فعلا خوابگاه متاهلی نداریم، اما یک پروژه با ظرفیت 100 زوج دانشجو در حال احداث داریم که امیدواریم تا ابتدای سال تحصیلی آینده به بهره برداری برسد معتمدی افزود: مشکلی بودجه برای...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معتمدی، رئیس دانشگاه علامه در نشست خبری که امروز برگزار شد گفت: 4 هزار دانشجوی خوابگاهی داریم، اما ظرفیت ما با توجه به درخواست‌ها کم است.

وی در مورد خوابگاه متاهلی گفت: فعلا خوابگاه متاهلی نداریم، اما یک پروژه با ظرفیت 100 زوج دانشجو در حال احداث داریم که امیدواریم تا ابتدای سال تحصیلی آینده به بهره برداری برسد

معتمدی افزود: مشکلی بودجه برای تامین خوابگاه نداریم. دانشگاه علامه 13 خوابگاه دارد و پیش بینی شده که 4 هزار ظرفیت خوابگاهی به ظرفیت‌ها اضافه شود.

رئیس دانشگاه علامه در ادامه گفت: 80 عضو هیات علمی جذب کردیم و زمینه را برای ارتقای اساتید فراهم کردیم.

معتمدی ادامه داد: تمهیداتی فراهم شده که مشکل مسکن اساتید دانشگاه علامه حل شود، مکان یابی شده است و پیش بینی لازم انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: مجوز تاسیس پارک علم و فناوری دانشگاه علامه در مراحل نهایی است و پس از اخذ مجوز راه اندازی خواهد شد.