دوشنبه 16 مهر 1403

4 پروژه عمرانی در بخش عشایری لرستان اجرا می شود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
4 پروژه عمرانی در بخش عشایری لرستان اجرا می شود

نورمحمدی گفت: 4 پروژه عمرانی در دستور کار قرار گرفته که این تعداد پروژه با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 120 میلیون تومان در دست اجرا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هوشنگ نورمحمدی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهارداشت: در راستای کمک به مردم مناطق عشایری استان لرستان، چهار پروژه عمرانی در دستور کار قرار گرفته که این تعداد پروژه با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 120 میلیون تومان در دست اجرا می باشد.

وی افزود: این پروژه ها شامل مرمت و نگهداری جاده در روستای پرک، احداث پل در سدران، ابنیه فنی در روستای برد بل، مرمت و نگهداری جاده در باهر است که تلاش می شود تا با اجرای این پروژه، خدمات بیشتری برای ساکنان مناطق عشایری ارائه گردد.

مدیر کل امور عشایری لرستان با اشاره به آبرسانی در مناطق عشایری، تصریح کرد: 12 تانکر بزرگ برای آبرسانی به این مناطق در نظر گرفته شده که هم اکنون هشت تانکر فعال بوده و آب مورد نیاز عشایر را تامین می کند.

نورمحمدی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه عشایر در تولید محصولات کشاورزی و دامی نقش مهمی دارند، لذا تلاش می شود تا با ارائه خدمات در این مناطق بتوانیم شرایط را برای گسترش فعالیت عشایر مهیا نماییم.

انتهای پیام /